۲۳ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84997776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: وظیفه مسوولان امید آفرینی در جامعه است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: وظیفه مسوولان، امیدآفرینی در بین مردم است و در این راستا "گذر ملت" که توسط شهرداری زنجان راه اندازی شده، نماد عینی چنین کاری به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی شامگاه جمعه در جشن بزرگ زمستانی گذر ملت که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و در تجلیل از مادر شهیدان خالقی پور برگزار شد، افزود: امیدواریم نگاه و دعاهای فرزندان شهید این مادر بزرگوار همیشه بر این استان جاری و ساری باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما مسوولان این است که برای امیدآفرینی در جامعه با انجام اقدمات مختلف تلاش کنیم، افزود: "گذر ملت" نمادی از این کارها است که توسط شهرداری زنجان انجام گرفته است.

افشارچی با تاکید بر همت مسوولان استانی در پیشبرد اهداف ترسیم شده، افزود: با کارهای انجام گرفته در حوزه اقتصاد کلان و عمران شهری استان، شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

سه تفرجگاه و گذرگاه اجتماعی در شهر زنجان شامل گذر گردشگری پارک ملت، گذر گردشگری اشراق و گذر گردشگری پارک رجایی توسط شهرداری زنجان در حال آماده سازی است که تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

با افتتاح این تفرجگاه ها کمبود فضاهای تفریحی در زنجان مرتفع می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha