۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84996095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: مردم فلسطین و مقاومت آماده دفاع از اسرا هستند

تهران-ایرنا- سخنگوی حماس با بیان اینکه موضوع اسیران قهرمان در داخل زندان‌های اسرائیلی در راس اولویت های جنبش حماس است، عنوان کرد که مردم فلسطین و مقاومت آماده ورود در هر نبردی هستند که اسیران وارد می‌شوند.

به گزارش ایرنا، عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس امروز چهارشنبه در سخنانی در مقابل مقر سازمان ملل در غزه گفت: حماس به همراه همه مردم فلسطین و مقاومتش هر روز رفتار دشمن در قبال اسرا را رصد می کند و به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهد که نبرد برای دفاع از الاقصی و اسیران کاملا متفاوت از پیشینیان خواهد بود.

وی رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب خطرناک و اقدامات تحریک آمیز بن گویر وزیر افراطی امنیت داخلی رژیم در قبال مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی داخل زندان‌ها دانست و گفت که این برای کل منطقه عواقب خواهد داشت.

القانوع تأکید کرد که موضوع اسیران قهرمان فلسطین در راس اولویت های جنبش حماس قرار دارد و مردم فلسطین و مقاومت آماده ورود در هر نبردی هستند که اسیران وارد آن می‌شوند.

بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه رزیم صهیونیستی سه شنبه گذشته در سایه حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی به همراه شماری از صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش برد که واکنش گسترده‌ای در سطح منطقه و جهان را به همراه داشته است.

این اقدام بن گویر واکنش‌های فلسطینی و عربی قابل توجهی را به همراه داشته است و علاوه بر چهره‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین کشورهای عربی ازجمله قطر، اردن، امارات، عربستان، سازمان همکاری اسلامی و وزارت خارجه ترکیه آن را محکوم کردند.

کشورهای مذکور همچنین اقدام بن گویر را یک حرکت تحریک آمیز ارزیابی کردند.

وزیر امنیت داخلی کابینه افراطی نتانیاهو اعلام کرد که باز هم به مسجدالاقصی خواهد رفت و از حماس نمی‌ترسد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha