دعوت تیم بلاتکلیف امید به تورنمنت چهارجانبه تایلند؛ حکم کاشانی به زودی صادر می‌شود

تهران- ایرنا- تیم فوتبال امید ایران به تورنمنت چهارجانبه تایلند دعوت شد و این در حالیست که هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده است.

به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال تایلند تیم امید ایران را به تورنمنت چهارجانبه که به میزبانی این کشور برگزار می‌شود دعوت کرد. قرار است تورنمنت تایلند در یکی از روزهای فیفا برگزار شود و به جز ایران و تایلند دو تیم دیگر هم در این رقابت شرکت خواهند کرد. نام این دو تیم هنوز اعلام نشده است.

مدت‌هاست تیم امید شرایط بلاتکلیفی دارد و فدراسیون فوتبال با هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری این تیم مذاکره نکرده است. روز گذشته (سه‌شنبه) مناف هاشمی دبیرکمیته ملی المپیک درباره وضعیت تیم امید گفت: «امیدواریم هرچه سریع تر تاج تصمیم‌گیری کند و کار تیم فوتبال امید که خیلی هم عقب است با سرعت پیش رود چرا که هم برای کسب مدال بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک به این تیم امیدوار هستیم.»

به نظر می‌رسد در حال حاضر مهمترین چالش فدراسیون فوتبال، انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان است و تیم امید در اولویت این فدراسیون نیست. با این شرایط بعید است این تیم بتواند طلسم ۴۸ ساله عدم صعود به المپیک را بشکند.

بیست و نهم آذر بود که دبیر کمیته ملی المپیک از معرفی حبیب کاشانی به فدراسیون فوتبال برای مدیریت تیم امید خبر داد؛ اما تاکنون و با وجود گذشت ۲۲ روز از این اظهارنظر هنوز فدراسیون فوتبال حکم مدیریت کاشانی را صادر نکرده است؛ اما شنیده می‌شود به زودی و طی چند روز آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha