۲۱ دی ۱۴۰۱، ۵:۲۰
کد خبرنگار: 2451
کد خبر: 84995209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدیروف شمار سربازان چچنی در جنگ با اوکراین را  بیش از ۲۱ هزار نفر اعلام کرد

تهران- ایرنا- رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن گفت:بیش از ۲۱ هزار جنگجوی چچنی از زمان آغاز عملیات ویژه نظامی (SVO) روسیه علیه اوکراین شرکت کرده اند و بیش از ۹۰۰۰ سرباز در حال حاضر در خط مقدم حضور دارند.

به گزارش ایرنا ، قدیروف این آمار را براساس اطلاعات رئیس مجلس و رئیس ستاد جمهوریخواهان منطقه نظامی شمالی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد.

وی ادامه داد: د ر جلسه ستاد جمهوری خواهان NMD، من با سران سازمان های مجری قانون در مورد زمینه های اصلی که باید بر آن تاکید شود بحث کردم.

به گفته وی، جمهوری چچن از همان روزهای اول جمهوری خواهان "سهم مهمی در پیروزی روسیه بر متجاوزان ناتو و باندرا" داشته اند.

رئیس منطقه گفت که در جلسه ستاد جمهوری خواهان با روسای سازمان های انتظامی در خصوص موارد اصلی که باید بر آن تاکید شود بحث و تبادل نظر شد و همچنین از مسئولان برای شناسایی و رفع سریع مشکلات تشکر کرد.

رئیس جمهوری چچن افزود که موضوع تأمین جنگجویان از چچن تحت کنترل ویژه وی است و او شخصاً با فرماندهان نیروهای ویژه در تماس است که به او اجازه می دهد تا هر مشکلی را به سرعت حل کند و کارایی نیروهای ویژه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

وی ادامه داد: من مطمئن هستم که ستاد جمهوری خواهان منطقه نظامی شمالی، هر چچنی و همه افراد مسئول به کمک خود در پیروزی روسیه بر دشمن ادامه خواهند داد و رفاه میهن ما به این بستگی دارد.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha