لغو همه پروازهای فرودگاه مشهد/شرکت‌های هواپیمایی به مسافران اطلاع‌رسانی کنند

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی با اعلام خبر لغو همه پروازهای فرودگاه مشهد به دلیل سردی هوا گفت: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند آخرین وضعیت پرواز را از طریق پیامک به اطلاع مسافران برسانند.

«میراکبر رضوی» سه شنبه شب در گفت‌ وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهارداشت: به دلیل برودت هوا ‌و یخ زدگی باند، هم پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مشهد از ساعتی پیش لغو شده و مسافرانی که از مبدا فرودگاه مهرآباد به مشهد پرواز دارند از آخرین وضعیت فرودگاه مشهد و هم‌چنین پرواز خود با خبر شوند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: علاوه بر فرودگاه مشهد، ناپایداری جوی و احتمال کاهش دید در برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور وجود دارد؛ از مسافران درخواست می‌شود پیش از عزیمت به فرودگاه و برای اطمینان از وضعیت پرواز خود با فرودگاه مبداء تماس بگیرند.

وی درباره اینکه در این شرایط آب و هوایی وظیفه شرکت‌های هواپیمایی چیست، افزود: شرکت‌های هواپیمایی موظفند در صورت احتمال تاخیر در ساعت و یا تغییر پرواز نسبت به اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مسافران اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، دمای هوا امشب(سه شنبه) در مشهد به منفی ١٢ درجه سلسیوس می‌رسد، همچنین طی فردا(چهارشنبه) تا روز جمعه دمای هوا در جنوب کشور نیز تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

هواشناسی از بارش شدید باران وکولاک در ۱۲ استان خبر داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha