بانک ملی امسال بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در کرمانشاه پرداخت کرد

کرمانشاه- ایرنا- رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: این بانک ۴۱ هزار و ۵۴۸ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی، اشتغال، مسکن، بازرگانی، طرح‌های عمرانی، ازدواج و درمان با ۱۷ هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال در ۹ ماه سپری شده از سال‌ جاری در استان کرمانشاه پرداخت کرد.

«جلال صفری» روز پنجشنبه به ایرنا افزود: این تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و بازرگانی، پروژه‌های تاثیرگذار و بنگاه‌های اقتصادی، وام ازدواج، وام‌های خوداشتغالی، زندانیان، بنیاد برکت، وام فرزندآوری، کارت اعتباری و همچنین تسهیلات در بخش‌های دیگر نظیر معرفی شده از ادارات و سفر ریاست جمهوری و تسهیلات سرمایه در گردش به صنوف و موارد دیگر بوده است.

وی اظهار داشت: بانک ملی با ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک خود، شرایط انجام امور بانکی برای مشتریان را به صورت غیرحضوری فراهم کرده تا با بهره‌مندی از اپلیکیشن و سامانه‌های مختلف نظیر بام و بله، ۶۰، نشان پرداخت، دستگاه خودگردان و VTM خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه عنوان کرد: بانک ملی باشناخت صحیح از تهدیدها و فرصت‌ها، سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال داشته و در خیلی از حوزه ها به عنوان بانک مرجع مطرح بوده و کانال های اصلی ارتباطی دیجیتال خود نظیر اینترنت بانک و موبایل بانک را با کیفیتی منحصر به فرد برای مشتریان خود توسعه داده است.

فعالیت ۲۱۱ دستگاه خودپرداز در استان

صفری در ادامه گفت: در زمینه بانکداری الکترونیک بانک ملی استان طی ۹ ماه گذشته حدود ۳۰۰ هزار ملی کارت و کارت هدیه صادر کرده و با نصب تعداد ۲۱۱ دستگاه خودپرداز (ATM) مقاوم اول را در بین بانک های استان دارد و همچنین تعداد ۱۰۰ کیوسک نصب و راه اندازی کرده و بیش از ۱۵ هزار دستگاه کارت خوان (POS) در فروشگاه ها و مراکز اقتصادی نصب شده است.

وی همچنین افزود: کاربران بام و همراه بانک بیش از ۳۸ هزار نفر و همچنین با هدف ارایه کامل‌ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین فناوری‌های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه کردن خدمات قابل ارایه به مردم اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید کرده و جمع زیادی از مشتریان از خدمات ویژه این سامانه ها استفاده می کنند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه تصریح کرد: بانک کارگشایی به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان طی ۹ ماه گذشته ۶ هزار و ۶۵۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و جعاله پرداخت کرده و برای نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلا و جواهرات، تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌کند.

بانک ملی امسال بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در کرمانشاه پرداخت کرد

پرداخت ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه

وی یادآور شد: بانک ملی کرمانشاه همچنین در مدت مذکور ۲ هزار و ۸۴۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ۱۰۳ میلیارد ریال و تعداد سه هزار و ۸۱۲ فقره تسهیلات جعاله به ارزش بالغ بر ۶۰۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

صفری با بیان اینکه در واحد بازرسی بانک ملی طی ۹ ماه گذشته هزار و ۸۰ فقره شکایات کتبی مراجعین و شاکیان رسیدگی شده، تاکید کرد: همواره به منظور ارج نهادن به مشتریان از راه های مختلف نظیر پذیرش حضوری، شکایات تلفنی و همچنین سامانه های مختلف الکترونیکی نظیر سامانه بازرسی به تقاضاها، گلایه و شکایات مراجعین و مشتریان پاسخ داده شده است.

وی اضافه کرد: دایره حراست نیز به ۹ هزار و ۶۳۵ فقره استعلامات مراجع ذیصلاح و مراجعین حضوری پاسخ مناسب و متناسب ارایه کرده و ۵۲ ماموریت و بازدید از شعب داشته و در ۱۷ مورد آسیب شناسی و مشکلات امنیتی نظیر دوربین ها و سیستم اعلام حریق را انجام داده است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه با بیان اینکه فاز اول و دوم صندوق های اجاره ای در شعبه ممتاز کرمانشاه با هزار و ۶۵۲ صندوق امانات افتتاح شده است، گفت: تعداد کاربران عضو در کانون جوانه ها هم (نوجوانان زیر ۱۸ سال) در استان ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر هستند که از بخش های متنوعی نظیر مسابقه های مختلف، بازی و سرگرمی تشکیل شده و هدف آن یادگیری نکاتی در باره مفاهیم پولی و بانکی به نوجوانان است و با برگزاری مسابقات استانی کانون جوانه ها جوایزی به آنان تعلق گرفته است.

صفری در پایان ضمن قدردانی از خیرینی که در بخش قرض الحسنه سپرده گذاری می کنند، یادآوری کرد در چهل و سومین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز جوایز ارزنده نقدی، کمک هزینه خرید واحد مسکونی، خریدخودرو داخلی و خرید کالای ایرانی و خرید صنایع دستی برای استان تخصیص یافته که تا قبل از دهه مبارک فجر به مشتریان اهدا خواهد شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان و ۳۴ شهر و و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha