فرماندار بهارستان : مسئولان ادارات نسبت به تحقق مصوبات و دستورات رئیس جمهور تلاش کنند

بهارستان- ایرنا - فرماندار شهرستان بهارستان گفت : در سفر آیت الله دکتر رئیسی به شهرستان مصوبات خوبی صورت پذیرفت اما ضرورت دارد تا همه مسئولین ادارات نسبت به تحقق مصوبات و جذب اعتبارات لازم شبانه روزی پای کار باشند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، عبداله نوحی در جلسه کارگاه آموزشی اصول و مبانی شورای پدافند غیرعامل ضمن قدردانی از همکاریهای همه مدیران در سفر آیت اله دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم ( پنجشنبه هفته گذشته ) به این شهرستان اظهار داشت: به برکت سفر رئیس جمهور به شهرستان مصوبات خوبی صورت پذیرفت اما ضرورت دارد تا همه مسئولین ادارات نسبت به تحقق مصوبات و جذب اعتبارات لازم شبانه روزی پای کار باشند و هیچگونه قصوری قابل پذیرش نیست.

فرماندار بهارستان : مسئولان ادارات نسبت به تحقق مصوبات و دستورات رئیس جمهور تلاش کنند

شهرستان بهارستان متشکل از بخش های گلستان و بوستان با جمعیتی جوان به عنوان مهمترین شاخصه اش، مورد توجه آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سفر روز پنجشنبه گذشته قرار گرفته است و از این پس با سفر رئیس جمهور و هیات همراه در انتظار سامان و پیشرفت خواهد بود.

در این سفر یک روزه، «غلامحسین اسماعیلی» رئیس دفتر رئیس جمهور، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش، «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور، «میثم لطیفی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، «علیرضا فخاری» استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور را همراهی کردند.

فرماندار بهارستان : مسئولان ادارات نسبت به تحقق مصوبات و دستورات رئیس جمهور تلاش کنند

وی خاطرنشان کرد:تمام مجموعه ها به خصوص ارگان های خدماتی باید آمادگی لازم در زمینه پدافند غیرعامل را داشته باشند و چنانچه نیاز به آموزش در این حوزه هست دستگاه ها باید زمینه این آموزش را فراهم کنند. تمام مجموعه ها به خصوص ارگان های خدماتی باید آمادگی لازم در زمینه پدافند غیرعامل را داشته باشند و چنانچه نیاز به آموزش در این حوزه هست دستگاه ها باید زمینه این آموزش را فراهم کنند.

نوحی اظهار داشت: هم افزایی و همکاری بین دستگاه ها و آماده کردن نقشه پدافند غیرعامل برای شهرستان می تواند باعث افزایش آمادگی دستگاه های اجرایی و خدماتی شود.

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: امروز برای پدافند غیر عامل آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان آمادگی کامل همه دستگاهها لازم است چرا که دشمنان و بدخواهان نظام و مردم از مباحث فرهنگی تا معیشت مردم را مورد هدف قرار داده اند، لذا تمام ارگان‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.

در این جلسه ابراهیم جمشیدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، شریفی بخشدار گلستان، قیدر بخشدار بوستان، آذر همایون عضو انجمن علمی پدافند غیر عامل کشور و مدیران ادارات شهرستان حضور داشتند که در ادامه جلسه سه ساعته در زمینه آموزش اصول و مبانی شورای پدافند غیرعامل توسط مدرس آذر همایون در این مباحث توضیح داده شد.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.
شهرستان بهارستان نماد پایتخت شور عاشورائیان استان تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha