۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84994201
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارش برف در منطقه کوهستانی شاهکوه گلستان به ۲۰ سانتی‌متر رسید
عکس آرشیوی است

گرگان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گلستان گفت: با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اغلب مناطق استان شاهد بارش نزولات آسمانی بود که بیشترین برف به مقدار ۲۰ سانتی‌متر در منطقه کوهستانی شاهکوه بارید.

محمود محمدقلی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در نتیجه فعالیت این سامانه بارشی از دیشب تا صبح امروز، ارتفاعات گلستان از جمله در گرگان، کردکوی و رامیان شاهد بارش برف بود.

وی افزود: در نتیجه فعالیت این سامانه ساکنان مراوه‌تپه سرمای منفی سه درجه را تجربه کردند و در عین حال کلاله با هشت درجه گرمترین شهر گلستان بود.

محمد قلی پور پیش‌بینی کرد: تا پایان وقت امروز، سامانه بارشی به تدریج از گلستان خارج خواهد شد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با پدیده مه است.

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گلستان همچنین گفت: هوای سرد و یخبندان تا پایان هفته در استان ماندگار خواهد بود.

استان گلستان با گستره افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع و برخورداری از هفت اقلیم آب و هوایی، ۲۸ مرکز باران سنجی برخط و ۱۴۰ مرکز ایستگاه هواشناسی دارد.

به دلیل ورود موج سرما و کاهش شدید دما و مدیریت در مصرف گاز، مراکز آموزشی و دستگاه‌های اجرایی گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی از امروز به مدت سه روز تعطیل است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha