امتحانات مدارس یزد در روز پنجشنبه لغو شد

یزد - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان یزد، تمامی امتحانات مدارس استان در روز پنجشنبه لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: امتحانات درس هایی که قرار بود طبق برنامه در روز پنجشنبه برگزار شود به روزهای بعد، با حفظ شرایط مشابه منتقل می شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی استان تصریح کرد: همه ادارات استان در روز پنجشنبه این هفته دایر و فعالیت آنها به صورت حضوری خواهد بود،

عزیزی یادآور شد: توجه به تشکیل میز خدمت در ادارات و افزایش مراجعات مردم هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور، روز پنجشنبه این هفته دورکاری ادارات لغو و حضور کارمندان در اداره الزامی است.

وی همچنین در خصوص فعالیت دانشگاه های استان نیز اظهار داشت: هنوز زمان امتحانات دانشگاه ها شروع نشده، اما تعداد محدودی از مراکز دانشگاه‌ی در این روز امتحان دارند که برنامه امتحانی آن‌ها طبق روال انجام می شود.

دومین سفر رییس جمهور و هیات دولت روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به استان یزد انجام می شود و صبح روز پنجشنبه آیت الله رییسی در میدان امیرچخماق یزد سخنرانی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha