طرح بزرگ چهار هزار حافظ قرآن، همزمان با سفر رییس جمهور به یزد اجرایی می‌شود

یزد - ایرنا- مشاور استاندار یزد گفت: طرح بزرگ بالندگی ۴۰۰۰ حافظ قرآن کریم به یاد ۴۰۰۰ شهید استان یزد به مرحله اجرا رسید و ۲۲ دیماه، همزمان با سفر رییس جمهور به استان یزد عملیاتی خواهد شد.

مهدی تقوایی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیشنهاد و حمایت مهران فاطمی استاندار یزد و پیگیری اتحادیه قرآنی، استان یزد بعنوان اولین برگزارکننده این طرح حفظ کل قرآن اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ، مجموعه های فرهنگی- قرآنی و مردمی استان یزد که ظرفیت برگزاری کلاس حفظ قرآن را دارند، همکاری خواهند داشت و این طرح حتی در روستاهای کوچک نیز پیگیری خواهد شد و انشالله بعنوان الگویی در همه کشور انجام می گیرد.

مشاور استاندار یزد گفت: هدف از اجرای این طرح ، حفظ قرآن به تنهایی نیست و این دوره ها همراه با تدبر در مفاهیم کاربردی و قابل اجرا در زندگی امروزی در قالب بسته‌های آموزشی متنوع خواهد بود و در اختیار قرآن آموزان عزیز قرار می گیرد.

تقوایی ادامه داد: برای شرکت در این طرح ، افرادی که علاقه‌مند به کسب عنوان پر برکت حافظ کل قرآن کریم هستند می توانند در سامانه ثبت نام به آدرس https://hefzyazd.ir/user/login.php نسبت به ثبت نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از موسسات نزدیک به مخل سکونت خود ثبت نمایند تا اقدامات لازم انجام گردد.

وی اظهار داشت: موسسات نیز در مرحله بعد نسبت به گردآوری و جمع بندی مشخصات قرآن آموزان اقدام کرده و کلاس بندی انجام و مربی متخصص حفظ به آنها معرفی شده و فرایند آموزشی انجام می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha