صدور و تمدید ۲۷ مجوز باشگاه در شمیرانات طی سال ۱۴۰۱

شمیرانات - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات با تاکید بر تشویق سرمایه گذاران برای فعالیت در حوزه مدیریت و اقتصاد ورزش اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۷ صدور یا تمدید مجوز باشگاه در حوزه این شهرستان داشته ایم.

حسین رحیمی پور روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۰ مجوز صدور یا تمدید باشگاه نیز در دست اقدام است که تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن بررسی و انجام شود.

وی افزود: امسال اداره ورزش و جوانان شمیرانات در ارزیابی کلی عملکرد ادارات استان تهران حائز رتبه دوم شد و در بازرسی اماکن ورزشی استان تهران هم که یکی از مهمترین شاخصه ها برای بررسی عملکرد است رتبه نخست را کسب کرد.

رحیمی پور با اشاره به برنامه ریزی های اداره ورزش و جوانان شمیرانات برای دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با غبارروبی مزار شهدا به استقبال این دهه خواهیم رفت و برگزاری مسابقات کشتی، مسابقات یکروزه تیراندازی با کمان، دوره آموزشی اسکی و برگزاری جشنواره زمستانی و خانوادگی با همکاری سه هیئت اسکی، همگانی و روستایی-عشایری از جمله برنامه های متنوعی است که برای دهه فجر برنامه ریزی کرده ایم.

وی این را هم گفت که شمیرانات در دهه فجر میزبان مسابقات چهارجانبه فوتبال بین حوزه های شهر تهران خواهد بود.

این مسئول همچنین با بیان اینکه هویت بخشی به هیات های شهرستان شمیرانات بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در این راستا با روسای ۹ هیات اصلی استان تهران برای بررسی عملکرد هیات های شمیرانات جلساتی برگزار شد و بقیه هیات ها هم در دستور کار است.

صدور و تمدید ۲۷ مجوز باشگاه در شمیرانات طی سال ۱۴۰۱

رحیمی پور در مورد آخرین وضعیت احداث استخر دارآباد تاکید کرد: این استخر یکی از طرح های فعال شمیرانات است که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می کنیم تا خرداد ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شمیرانات با اشاره به برنامه های پیش رو حوزه جوانان اضافه کرد: در این بخش کار زیاد است و برگزاری کارگاه های جوانان در مباحث ازدواج، اشتغال و روانشناسی در حال انجام است و در طول سال ادامه خواهد داشت.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو شهرداری تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر دارای ۴۳ هیات ورزشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha