۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۳۶
کد خبر: 84992755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لاتزیو در المپیکو یخ زد؛‌ کامبک امپولی در ثانیه‌های پایانی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال لاتزیو در واپسین ثانیه‌های بازی برد را با تساوی عوض کرد تا در سرمای المپیکو یخ بزند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا،‌ رقابت‌های هفته هفدهم سری‌آ ایتالیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به صورت همزمان با دو دیدار بین تیم‌های لاتزیو با امپولی و اسپتزیا با لچه آغاز شد.

تیم لاتزیو رده پنجمی در دیداری خانگی و در ورزشگاه المپیکو رم پذیرای امپولی رده پانزدهمی بود. شاگردان مائوریسیو ساری که با ۳۰ امتیاز پشت‌ سر تیم‌های ناپولی، یوونتوس، آث‌میلان و اینتر قرار داشتند، در صورت برتری تغییری در جایگاه خود نمی‌دیدند اما برد و کسب ۳ امتیاز کافی بود تا همچنان تیم‌های بالانشین جدول را تعقیب کنند.

در شرایطی که هنوز بازی در لحظات ابتدایی پیگیری می‌شد، فلیپه اندرسون در دقیقه دوم دروازه امپولی را باز کرد تا بازیکنان لاتزیو در ادامه با آرامش بیشتری بازی را دنبال کنند. تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست با همین تک گل به پایان رسید تا میزبان با برتری یک بر صفر به رخکتن برود.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ متیا زاکاگنی روی تعلل و اشتباه مدافعان امپولی با ضربه‌ای دقیق و فنی، گل دوم لاتزیو را به ثمر رساند تا کار برای امپولی سخت شود. در ادامه و در دقیقه ۸۳ فرانچسکو کاپوتو روی فرار و ضدحمله امپولی موفق شد دروازه لاتزیو را باز کند تا نتیجه ۲ بر یک شود.

لاتزیو در المپیکو یخ زد؛‌ کامبک امپولی در ثانیه‌های پایانی

در شرایطی که بازی در وقت‌های اضافه دنبال می‌شد، رضوان مارین در نقش ناجی امپولی ظاهر شد و با ضربه‌ای دقیق توپ را به تور دروازه لاتزیو چسباند تا تمام اندوخته‌های مائوریسیو ساری و شاگردانش از بین برود و آنها در المپیکو و برابر هواداران خود پیروزی را با تساوی عوض کنند.

در دیگر بازی امروز لچه در دیداری خارج از خانه به مصاف اسپتزیا رفت. لچه قبل از این بازی با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جای داشت و میزبان نیز با ۱۴ امتیاز در جایگاه هجدهم بود. تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه این دیدار گلی در بر نداشت تا اسپتزیا و لچه به تساوی رضایت دهند.

سایر دیدارهای این هفته تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود که از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سمپدوریا به مصاف ناپولی می‌رود و از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه نیز آث‌میلان در خانه پذیرای آاس‌رم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha