۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه های عمرانی استان بوشهر اختصاص یافت

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: از ۲هزار میلیارد تومان سهم اعتبارات استانی تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تخصیص یافته است.

به گزارش ایرنا، محسن پاپری زارعی روز یکشنبه در نشست مدیران اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: تمام ردیف‌های بودجه ملی به تفکیک دستگاه به ادارات و نهادها و دستگاه‌های استان ارسال شده است.

وی افزود: استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جریان وضعیت بودجه قرار دارند و جذب اعتبارات ملی ملاک اصلی ارزیابی عملکرد مدیران استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اضافه کرد: محل اعتبارات استان از ردیف‌های ملی و متمرکز، منابع استانی، ارزش افزوده، و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و شرکت‌ها است.

پاپری زارعی مجموع اعتبارات ملی استان بوشهر در سال جاری را ۲۵۴ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این اعتبار مبلغ ۵۴ هزار میلیارد تومان آن اعتبارات استانی است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات یاد شده دارای ردیف ملی و وزارتخانه‌ای است که ۸۰ درصد این اعتبارات ملی و ۲۰ درصد آن استانی است.

پاپری زارعی برنامه‌ریزی و تلاش در راستای جذب اعتبارات ملی را از وظایف اصلی مدیران استان برشمرد و گفت: با تلاش و همت مدیران دستگاه های اجرایی باید حداکثر بودجه از سرجمع اعتبارات ملی در استان جذب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha