به گزارش ایرنا حامد آرامش روز یکشنبه در نشست با اعضای تیم ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زاهدان اظهارداشت: دستیابی به اهداف متعالی سازمانی و رضایتمندی مردم از جمله موضوعاتی است که در اداره کل و ادارات تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر این استان با جدیت دنبال میشود.
وی بیان کرد: تلاش مجموعه کارکنان ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات و معاذیر و محدودیتها، انجام وظایف محوله سازمانی و خدمت رسانی به مردم به صورت مطلوب در همه حوزههاست، چراکه معتقدیم شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ما را در رسیدن به اهداف و تحقق برنامه عملکردی کمک میکند و رضایتمندی جامعه هدف گستردهای که از خدمات این مجموعه بهرهمند میشوند را نیز در پی دارد.
مسوول تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این نشست گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان شانزدهمین استانی است که اعضای تیم ارزیابی عملکرد وزارت متبوع متشکل از کارشناسان مجرب معاونتهای ستادی وزارتخانه به آن سفر میکنند و از نزدیک در جریان کارها و کیفیت خدمات قرار میگیرند.
آسیه اقتدارنسب افزود: این تیم به مدت سه روز در ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان و اداره تابعه شهرستان زاهدان استقرار دارد و در محورهای سلامت اداری، ارتباطات مردمی و پاسخگویی، پشتیبانی و مالی، تیم های خودارزیابی، حقوق شهروندی و بخش های تخصصی، کار نظارت و بررسی مستندات را انجام میدهد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:
ارزیابیها منجر به ارتقای کیفیت خدمتگذاری به مردم میشود
۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبر:
84992292
زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای کیفیت عملکرد، بهرهوری و خدمت رسانی به مردم از جمله اهدافی است که با نظارت و ارزیابی مستمر و دقیق محقق خواهد شد.
نظر شما