۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 84991805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل تامین سوخت به روایت اندیشکده کشور مجارستان

تهران- ایرنا- طبق نظرسنجی یک موسسه تحقیقاتی در مجارستان، اعلام شد که از هر چهار نفر اروپایی یک نفر با مشکل تامین سوخت روبرو بوده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از راشا تودی، طبق مطالب منتشر شده در رسانه‌های مجارستانی بیش از یک چهارم ساکنان قاره اروپا به سوخت کافی دسترسی ندارند و برای گرم کردن خانه‌های خود با مشکل روبرو هستند.

بر اساس این گزارش که در واقع نتیجه نظرسنجی اندیشکده Szazadveg کشور مجارستان بود، از هر چهار شهروند اروپایی یک نفر برای پرداخت قبوض آب و برق و همچنین تامین سوخت برای گرم کردن خانه‌های مسکونی با مشکل مواجه هستند.

طبق این نظرسنجی که پروژه اروپا نامیده شده است، ۲۶ درصد از شرکت‌کنندگان که قابل تعمیم به ۱۰۰ میلیون نفر هستند، در گرمایش خانه مسکونی خود با مشکل روبرو بوده که در این میان مردم یونان بیشتر از سایر کشورها آسیب دیده‌اند.

طبق آمارهای ارائه شده در این نظرسنجی ۵۶ درصد از جمعیت کشور یونان با مشکل گرمایش مواجه هستند. در پرتغال و فرانسه، ۳۴ درصد از شهروندان همین مشکلات را توصیف کردند. در کشورهای فنلاند، مجارستان، اتریش و دانمارک این رقم ۱۵درصد عنوان شده است.

از هر چهار نفر شرکت‌کننده در این نظرسنجی یک نفر اعلام کرد که در طول سال گذشته حداقل یک بار قادر به پرداخت قبوض انرژی خود نبوده است.

طبق داده‌های منتشر شده توسط آژانس رسمی آمار اتحادیه اروپا (یورواستات) در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۳۰ میلیون نفر در اروپا در گرم کردن خانه‌های خود مشکل داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha