۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84991438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یحیی در بهترین حالت ممکن؛ پرسپولیس بازهم قهرمان نمی‌شود؟

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل نخست ۳۲ امتیاز گرفت که این بهترین آمار او با سرخ‌پوشان تهرانی در سومین فصلی است که از ابتدا این تیم را هدایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، پرسپولیس با شکست پنج بر یک نساجی، بهترین پیروزی خود در لیگ بیست و دوم را تا به اینجا ثبت و با ۳۲ امتیاز قهرمانی‌اش در نیمه‌ نخست لیگ را تثبیت کرد. آنها با ۹ پیروزی، پنج تساوی، یک شکست، ۲۰ گل زده و ۶ گل خورده به استقبال نیم‌فصل دوم رفتند.

تیم یحیی در ۲ بازی آخر خود به ۲ برد درخشان و حیاتی مقابل ۲ تیم بالانشین گل‌گهر و نساجی دست یافت تا بتواند بالاتر از دیگر رقبا قرار گرفته و برای هفتمین بار قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند. آنها از این حیث بهترین تیم لیگ برتر به شمار می‌روند و رکورددار هستند.

یحیی گل‌محمدی در اولین مقطع حضورش در نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم هدایت پرسپولیس را در اختیار داشت. دومین حضور او نیز در همین برهه‌ و در ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم بود. او در لیگ‌های بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم از ابتدا، سکاندار پرافتخارترین تیم لیگ برتر بوده است.

یحیی در لیگ بیستم و تا پایان نیم‌فصل اول ۳۰ امتیاز به ارمغان و نهایتا مقام قهرمانی را به دست آورد. در لیگ بیست و یکم شاهد پیشرفت شاگردان یحیی بودیم و تیم او با ۳۲ امتیاز به کارش در نیمه‌ نخست فصل خاتمه داد اما در عین ناباوری قهرمانی نیم‌فصل و پایان فصل به استقلالِ فرهاد مجیدی رسید.

در لیگ بیست و دوم بازهم یحیی آمار درخشان لیگ بیست و یکم را تکرار کرد و تا پایان هفته پانزدهم ۳۲ امتیاز به دست آورد. این بار اما خبری از فرهاد مجیدی نبود و قهرمانی نیم‌فصل به گل‌محمدی و شاگردانش تعلق پیدا کرد. باید دید در پایان فصل همانند لیگ بیست و یکم، تیمی دیگر قهرمان لیگ می‌شود یا یحیی با تکرار آمار فوق‌العاده‌ فصل گذشته‌اش، سومین قهرمانی خود در لیگ را با سرخپوشان جشن می‌گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha