روحانی: سازمان لیگ کاراته باید پویاتر باشد

۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبر: 84991248
روحانی: سازمان لیگ کاراته باید پویاتر باشد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم کاراته بیمه‌ تعاون گفت: سازمان لیگ باید پویاتر باشد و برنامه‌ریزی دقیقی برای برگزاری و پخش مسابقات داشته باشد تا حامیان مالی از دست نروند.

تیم بیمه تعاون با برتری مقابل پاس و دانشگاه آزاد در هفته دوم سوپر لیگ کاراته در صدر جدول قرار گرفت. حسن روحانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: از نظر کیفی، مبارزات خوبی را شاهد بودیم. دیدار ما با دانشگاه بسیار حساس و نزدیک بود که توانستیم تا آخرین مبارزه، نتیجه را از آن خود کنیم.

وی در خصوص جذب کاتاروی‌ مطرح ترکیه‌ای برای تیمش، توضیح داد: دوست نداشتیم بازیکن خارجی بگیریم اما باید پذیرفت در ایران، تنها یک کاتاروی‌ مطرح داریم. خوشبختانه "صفی‌اوغلو" در کاتای انفرادی توانست به برتری برسد.

وی افزود: پاس هم تیم جوان و منسجمی دارد که برابر آنها به برتری قاطع رسیدیم. اگر همین روند را ادامه دهیم به قهرمانی می‌رسیم.

روحانی در خصوص حضور چند ملی‌پوش در تیم بیمه تعاون، عنوان کرد: سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، علیرضا حیدری، صالح ابادری، مهدی خدابخشی و صفی‌اوغلو نفرات ملی‌پوش و مطرح ما هستند. طبق قانون در هر دیدار و در مجموع کاتا و کومیته‌ می‌توانیم از چهار ملی‌پوش‌ و بازیکن خارجی بهره ببریم.

وی با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات لیگ، گفت: برگزاری باید با هدف و برنامه باشد، نه اینکه از روی اجبار به دنبال‌ برگزاری به‌ هر نحوی باشیم. لیگ با این شیوه کمکی به تیم ملی نمی‌کند. بهتراست حداقل نیمی از مسابقات در زمانی برگزار شود که بازیکنان در اردو هستند تا آمادگی خوبی داشته باشند.

وی افزود: برنامه پخش مستقیم لیگ باید مشخص باشد و بر اساس آن بازی‌ها برگزار شود تا حامیان مالی از دست نروند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha