نفرات برتر رقابت‌های تیراندازی استان کرمانشاه مشخص شدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات تیراندازی استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های قهرمانی استان در رشته تیراندازی در ۲ رشته تفنگ و تپانچه بزرگسالان با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

«شورش فرامرزی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها که جنبه انتخابی تیم استان را نیز داشت شرکت کنندگان به مدت یک روز در سالن شهید یاری هیات تیر اندازی استان در دو رشته تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در رشته تفنگ آقایان، «سید مصطفی موسوی» به مدال طلا رسید و «حسین نجاتی پور» به مدال نقره و «محمدرضا نعمتی» نیز به مدال برنز دست یافتند.

رییس هیات تیراندازی استان کرمانشاه اضافه کرد: در رشته تفنگ بانوان نیز «مریم سلیمی» به مقام نخست دست یافت و «فاطمه قمری» و «فاطمه شیروانی زاده» نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

فرامرزی ادامه داد: در رشته تپانچه آقایان نیز به ترتیب «فرزاد فخری»، «پرهام نوذری» و «محمد نظری» عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: در رشته تپانچه بانوان نیز «نازنین مالمیر» به مدال طلا رسید، «پریا سوری» توانست مدال نقره را به خود اختصاص دهد و «دنیا بسامی» نیز مدال برنز را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مطرح در رشته تیراندازی در کشور به شمار می رود که تاکنون قهرمانان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است.

هم اکنون ۲۶۰ تیرانداز فعال در این رشته در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha