امام جمعه ابرکوه: سفر رییس جمهور به یزد آغازی برای حل مشکل آب باشد

یزد- ایرنا- امام جمعه ابرکوه گفت: سفر رییس جمهور به یزد باید سرآغازی برای حل همیشگی مشکل آب مردم در سطح استان باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر ابرکوه افزود: در روزهای پایانی هفته آینده سفر ریاست جمهوری اسلامی به استان را داریم که امیدواریم این سفر آغازی برای پایان رنج آب در استان باشد و تخصیص اعتبار سنگین جهت انتقال آب شیرین شده از خلیج فارس به استان و سوغاتی خاطره انگیز برای مردم باشد.

وی ادامه داد: فردا سالروز توطئه کشف حجاب رضاخانی در سال ۱۳۱۴ است که به واسطه ماموریت استعماری که رضا شاه داشت این بنای شیطانی را نهاد و تا امروز خود باختگانی که در برابر وسوسه فرهنگ ابتذال و استعمار تسلیم به بی حجابی می شوند.

حسینی بیان کرد: با آغاز جنگ هویتی، هویت ستیزی را علیه ارزش های دینی و اعتقادی ملت مسلمان ما دنبال می کنند، حجاب قبل از آن که حکم شرع باشد ، دستور عقل است و سنت و درایت مردم در ایران باستان تاکنون گویای پایبندی آنها به این شاخصها عقلانیت می باشد .

امام حمعه ابرکوه گفت: تشکیل افراطی ترین کابینه تاریخ رژیم منحوس صهیونیستی توسط نتانیاهو که با جمع کردن صهیونیست های افراطی و نژادپرست در کابینه‌اش زمینه نگرانی را حتی برای آمریکایی‌ها هم فراهم کرده و دولت آمریکا با ارسال پیامی از نتانیاهو خواسته از خط قرمز آمریکا در مورد مسائلی که وجهه امریکا را در میان متحدین عربش به خطر می‌اندازد عبور نکند .

حسینی گفت: چالش‌های موجود این رژیم در داخل و خارج چنان فراگیر شده که حتی مقامات این رژیم به صراحت از امکان فروپاشی رژیم اسرائیل خبر می‌دهند اما عناصر نفاق پیشه در منطقه ما مثل اردوغان دلخوش به برقراری رابطه با این رژیم وحشی می شوند در حالی که همزمان در گوشی دیگری از منطقه ما نمایندگان پارلمان عمان با تصویب قانون تحریم علیه اسرائیل این رژیم را نقره داغ کردند.

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: امروز سالروز وفات ام البنین مادر چهار شهید کربلا است و به همین مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است این مناسبت را گرامی میداریم و از همه همسران ومادران شهدا بویژه مادر شهیدای آدمی که انصافاً با صبر وصلابت و تحمل رنجها برای اسلام و انقلاب ، سنگ تمام گذارده و سرآمد صبر مادر شهدا شده است درود می فرستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha