مدیر حوزه علمیه مازندران: سردار شهید سلیمانی در مجاهدت راه خدا بی‌پروا بود

ساری- ایرنا- مدیر حوزه علمیه استان مازندران با اظهار این که سردار شهید سلیمانی در مجاهدت راه خدا بی پروا بود، گفت: مهمترین ویژگی شهید سلیمانی تدبیر ایشان در دشمن شناسی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت اسلام جواد فلاح پیش از خطبه نماز جمعه ساری با اظهار این که سردار شهید  باتدبیر بود،افزود: معرفت به ولایت فقیه و ائمه اطهار نخستین عامل و ویژگی رسیدن به تدبیر است ، مقوله ای که این شهید دلها آن را به اثبات رساند.

وی به رابطه دلی ، عمیق و حقیقی بین سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه مسلمین جهان اشاره کرد و ادامه داد: این شهید در طول زندگی خود معرفت به انجام تکلیف و تشخیص درست را نسبت به وظایف یک انسانی دینی عملیاتی کرد.

وی به هوش همراه با درایت سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: شناخت راهبردی دشمن ویژگی دیگر تدبیر است، ویژگی که سردار شهید به درستی به آن رسید و عملی کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران دربخش دیگری با بیان این که رهبر انقلاب نسبت به برجام خوشبین نبوده است و امروز کشور به بی عهدی طرف های برجام رسیده است، گفت: ما باید در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی بر پایه عزت حرکت کنیم ، همانطوری که سردار شهید این راه را به مردم جهان اسلام و رهبر انقلاب اثبات کرد.

فلاح تصریح کرد: امروز قدرت در سپاه و ارتش می درخشد  و  این که در ۸۵کشور دنیا برای امام حسین عزاداری می کنند، نشانه گسترش حکومت انقلاب اسلامی است.

وی القای غلط در جامعه ایران را راهبرد دیگر دشمن معرفی کرد و توضیح داد: این که همه مسوولان کشور دزد و خائن هستند، از القائات دشمن است، راه مقابله با دشمنان نیز جهاد تبیین است ، یعنی مجاهدت های آرمان های انقلاب همان جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه در کنار مجاهدت های راهبردی مقام معظم رهبری در کنار مردم است ، مازندران با ۴۰۰شهید روحانی در اهداف انقلاب اسلامی همراه با مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha