۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84990540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبدیل اراضی شیب دار به باغ نیازمند ساخت استخرهای معیشتی است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل اراضی شیب دار استان به باغ نیازمند ساخت استخرهای معیشتی با حمایت دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطف الله سیاهکالی روز جمعه در آیین تحویل اسناد مالکیت کشاورزان در روستای حاجی تپه آبیک که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: اراضی شیب دار قابلیت خوبی برای ایجاد باغ و درآمدزایی برای روستاییان را دارد به شرطی که زمینه مساعد برای ساخت استخرهای کشاورزی در آنها فراهم شود و سخت گیری دستگاه های متولی از جمله محیط زیست را در این رابطه شاهد نباشیم.

سیاهکالی با بیان اینکه در کشورمان از جمله قزوین، زمینی که قابلیت کشت داشته باشد اما کشت روی آن انجام نشده باشد تقریبا نداریم و این اراضی از دیرباز در اختیار مردم بوده، تصریح کرد: در همین راستا تقاضامندیم تا در اجرای طرح حدنگاری اراضی، زمین های مردم به سمت دولتی سازی نرود.

به گفته این نماینده مجلس، از قابلیت ماهواره خیام نیز می توان برای شناسایی اراضی مردم و زمین های دولتی استفاده کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از وزیر جهاد کشاورزی تقاضا داریم تا پایان طرح حدنگاری، شکایت منابع طبیعی از کشاورزان بابت موضوعات مربوط به مالکیت زمین نیز متوقف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha