پایان کار تیم فوتبال چادرملو اردکان در نیم فصل با ۱۸ امتیاز و کسب رتبه ۱۲

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد، نیم فصل لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) را با کسب ۱۸ امتیاز از ۱۷ مسابقه و قرار گرفتن در رده ۱۲ جدول ۱۸ تیمی به پایان برد.

به گزارش ایرنا، تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور در نیم فصل در کارنامه ناموفق خود دارای چهار برد، ۶ مساوی، ۶ باخت ، ۱۰ گل زده، ۱۵ گل خورده، تفاضل منفی ۵ و ۱۸ امتیاز در رده ۱۲ جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته اول کشور اگر به روند ضعیف خود در نیم فصل دوم مسابقات ادامه دهد بدون شک با حضور تیم‌های مدعی یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم خواهد بودهم‌اکنون در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور تا پایان نیم فصل تیم شمس‌آذر قزوین با کسب ۳۴ امتیاز با اقتدار در صدر گروه ۱۸ تیمی قرار دارد و تیم‌ سایپا تهران با ۲۹ امتیاز و فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۶ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین در ته جدول رده‌بندی لیگ آزادگان به ترتیب تیم‌های آرمان گهر سیرجان کرمان با کسب ۱۶ امتیاز، خلیج فارس بندر ماهشهر خوزستان با هشت امتیاز و چوکا گیلان با ۶ امتیاز به ترتیب در مکان‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در هفته هیجدهم و اولین بازی دور برگشت نیم فصل دوم در روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه جاری از ساعت ۱۴ در کرمان میهمان تیم گل گهر سیرجان است که برای رهایی از ته جدول و پیوستن به تیم‌های بالای جدول بازی سختی را پیش‌ رو دارد.

نظر به اینکه نیم فصل دوم لیگ با حساسیت و اهمیت بیشتری با حضور تیم‌های مدعی و آماده به زودی آغاز می‌شود قطعا تیم چادرملو اردکان باید برای رسیدن به لیگ برتر با بررسی نقاط ضعف با قدرت بیشتر در دور نهایی حضوری موثر داشته باشد.

تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته اول کشور و جام آزادگان اگر به روند ضعیف خود در نیم فصل دوم مسابقات ادامه دهد بدون شک با حضور تیم‌های مدعی یکی از گزینه‌های اصلی لیگ امسال به لیگ دسته دوم و سقوط به آن خواهد بود.

انتظار جامعه ورزش به خصوص فوتبال یزد است که تنها نماینده این استان در لیگ دسته یک با عزم جدی با همکاری همه مسئولان و با غیرت و تعصب بازیکنان و برنامه محوری و هدفمند کادرفنی خود برای رسیدن به لیگ‌ برتر تلاش کند.

پایان کار تیم فوتبال چادرملو اردکان در نیم فصل با ۱۸ امتیاز و کسب رتبه ۱۲

مسابقات لیگ دسته یک فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان ) در فصل جاری در قالب یک گروه ۱۸ تیمی از مناطق مختلف کشور به صورت رفت و برگشت پیگیری و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر را در فصل آینده کسب می‌کنند.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از استان حضور دارد که سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیستدر این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو شهرستان اردکان با خرید امتیاز تیم فوتبال باشگاه قشقایی شهر شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

هم‌اکنون در رشته جذاب فوتبال ساحلی، تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر و صنایع اردکان و صدرشیمی در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور دارند و تیم‌های پایه آنها همواره جزو مدعیان در سطح کشور محسوب می‌شود.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha