به گزارش ایرنا، معاون نمایشگاهی نمایشگاه بینالمللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ارتقاء سطح کیفی تولید کارخانجات داخلی، جذب بازار فروش و بازاریابی تولیدات، ایجاد بازارهای جدید، تامین نیاز مصرف کنندگان و معرفی کالای با کیفیت ایرانی به بازارهای جهانی از جمله اهداف برگزاری ۲ نمایشگاه مزبور است.
علی جلوه ادامه داد: نمایشگاه نساجی به مدت سه روز در سالن فردوسی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با حضور ۶۰ شرکت از استانهای خراسان رضوی، تهران، اصفهان، یزد و گیلان برپا خواهد بود.
وی گفت: نمایشگاه فرش نیز در سالن مفاخر و به مساحت ۵ هزار متر مربع و با حضور ۳۰ شرکت از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، شهرکرد، تهران، قم و گلستان تا هجدهم دی برپا است.
نمایشگاه بینالمللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بینالمللی، میزبان حدود ۳ میلیون نفر بازدید کننده است.
نظر شما