استاندار اردبیل: طرح‌های گردشگری سرعین باید طبق برنامه زمان‌بندی اجرا شود

اردبیل- ایرنا- استاندار اردبیل بر لزوم تکمیل طرح‌های اقتصادی و گردشگری شهرستان سرعین طبق برنامه زمانبندی شده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید حامد عاملی که به شهرستان سرعین سفر کرده است، روز پنج شنبه از طرح‌های مجتمع مرغ تخم‌گذار سبز سالم، مرکز تفریحی و پارک آبی، هتل پنج ستاره تامین اجتماعی، و پروژه جهش تولید مسکن شهرستان سرعین بازدید کردو در جریان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

وی در این بازدید از مجرین و متولیان پروژه‌ها خواست با احصا و اعلام نیازمندی‌های پروژه‌ها نسبت به اجرا و تکمیل به موقع این طرح‌ها اهتمام داشته باشند.

استاندار اردبیل طرح‌های گردشگری شهرستان سرعین را برای توسعه گردشگری استان مهم ارزیابی کرد و در خصوص هتل پنج ستاره سرعین گفت: این پروژه با توجه به نداشتن مشکل مالی و مطالبات معوق پیمانکار باید بدون وقفه اجرا وتکمیل شود.

عاملی با بیان اینکه اعتبارات لازم از محل تبصره ۱۸ ابلاغ شده است، از مجریان زیرساخت‌های گردشگری و اقتصادی سرعین خواست نسبت به تامین سرمایه در گردش لازم برای پروژه‌های خود با استانداری همکاری کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به رفع موانع پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تبصره ۱۸ گفت: پیشرفت فیزیکی واحد تولیدی مرغ تخمگذار سبز سالم سرعین ۱۰۰درصد بوده که با اعطای تسهیلات سرمایه در گردش جهت راه‌اندازی، این واحد در دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد بود.

همچنین در این بازدید نوبخت اژدری معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در بازدید استاندار از مجتمع مرغ تخمگذار سرعین گفت: نیاز استان به تخم مرغ صنعتی ۱۴ هزار تن است که فعلا هفت هزار تن آن در استان تولید می‌شود.

وی افزود: بعد از تکمیل مجتمع مرغ تخم گذار سرعین بخش قابل توجهی از نیاز استان در این راستا تامین خواهد شد.

به گزارش ایرنا مرکز تفریحی و پارک آبی سرعین به مساحت ۶ هزار و ۴۰۰ متر و با زیر بنای ۱۴ هزار متر در حال احداث است که با بهره برداری از آن برای ۱۲۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

عملیات اجرایی هتل پنج ستاره سرعین در دولت جدید شتاب گرفته است.

به گزارش ایرنا استاندار اردبیل در دومین سفر از سومین دور سفرهای شهرستانی امروز به شهرستان سرعین سفر کرده است. وی هفته گذشته هم به همراه جمعی از معاونان و مدیران استانی به شهرستان پارس آباد سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha