تثبیت صدرنشینی تیم فوتبال قندی یزد در گروی شکست داماش گیلان

یزد- ایرنا- تیم فوتبال شهید قندی یزد برای تثبیت صدرنشینی در گروه دوم لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور مسابقه حساسی را مقابل تیم داماش گیلان پیش‌رو دارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شهید قندی که تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته دوم کشور است امروز (چهارشنبه) ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۱۴ در استادیوم شهید نصیری میزبان تیم داماش گیلان است.

تیم فوتبال قندی یزد هم‌اکنون از ۱۱ مسابقه گذشته خود در گروه ۲ لیگ با هفت برد، سه مساوی، یک باخت، ۱۸ گل زده، پنج گل خورده و ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است

در این گروه بعد از تیم شهید قندی، تیم‌های نفت و گاز گچساران با ۲۳ امتیاز و تیم داماش گیلان با ۲۲ امتیاز به صورت جدی و خیلی نزدیگ نماینده فوتبال استان یزد را تعقیب می‌کنند و بازی مقابل تیم شمالی خیلی اهمیت دارد.

تیم فوتبال قندی برای اینکه صدرنشینی خود را تثبیت کند امروز در ورزشگاه شهید نصیری بازی مهم و حساسی را مقابل تیم مدعی و ریشه‌دار داماش گیلان دارد و باید با استفاده از فرصت میزبانی برای کسب سه امتیاز این دیدار تلاش کند.

اگر نماینده فوتبال استان یزد در این دیدار حساس خانگی سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های قبلی خود بیفزاید قطعا شانس بزرگی برای تداوم صدرنشینی و رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور دارد.

حضور تیم قندی در لیگ دسته اول کشور با عنایت به اینکه کادرفنی و اکثریت بازیکنان آن بومی استان یزد هستند جزو خواست و آرزوی دیرینه جامعه ورزش به خصوص فعالان رشته فوتبال است که امید است محقق شود .

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهرماه آغاز شد و بر اساس مقررات فدراسیون و زیرنظر سازمان لیگ کشور، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگری می‌شود و در پایان ۲ تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) را در فصل آینده کسب می‌کند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

تثبیت صدرنشینی تیم فوتبال قندی یزد در گروی شکست داماش گیلان

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد طی سه سال گذشته به رغم تمامی اقدامات و هزینه‌های فراوان تیم فوتبال شهید قندی از صعود به لیگ دسته اول کشور که جزو مطالبات همیشگی هواداران و علاقه‌مندان ورزش به خصوص رشته فوتبال است باز ماند و امیدواریم در فصل جدید این آرزو در عمل محقق شود.

کمترین توقع جامعه ورزش به خصوص علاقه‌مندان به فوتبال است که تیم شهید قندی امسال بتواند به لیگ یک صعود کند و قطعا برای رسیدن به هدف با عنایت به حضور تیم‌های قوی در لیگ امسال و گروه ۲ کار بسی سخت است ولی با برنامه‌ریزی و رفع نقایص می‌توان به هدف رسید.

انتظار جامعه ورزش به خصوص فوتبال استان یزد است که تنها نماینده این استان در لیگ دسته دوم کشور با عزم جدی با همکاری همه مسئولان و با غیرت و تعصب بازیکنان و برنامه محوری و هدفمند کادرفنی خود برای رسیدن به لیگ‌ آزادگان تلاش کند.

برای یزد معدنی و صنعتی با وجود علاقه‌مندان بیشمار و زیرساخت‌های نسبتا خوب اصلا به هیچ وجه مناسب و قابل قبول نیست که هم‌اکنون فوتبال استان جایگاه مناسبی در سطح اول فوتبال کشور ندارد و هر سال به عللی شاهد شکست‌های مکرر و عقب‌گرد و بازگشت به پله اول و ابتدای کار هستیم.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha