۱۳ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84988328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد واحدهای در دست اجرای نهضت ملی مسکن در گیلان به بیش از ۸ هزار رسید

رشت- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۵۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در انزلی گفت: با شروع عملیات اجرایی این واحدها، تعداد واحدهای در دست اجرای نهضت ملی مسکن در استان به بیش از هشت هزار و ۳۴۰ واحد رسید.

هادی رحمانی غروب سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک هزار و ۵۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در انزلی در جمع خبرنگاران افزود: برنامه ریزی کردیم که تعداد واحدهای در حال ساخت نهضت ملی مسکن در استان تا پایان امسال به بیش از ۱۰ هزار واحد برسد.

وی اظهار داشت: در راستای سیاست های خانه دار کردن مردم نقش حمایتی دولت با تامین زمین و تسهیلات بانکی انجام می شود که به ‌ازای هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سه سال تنفس و بازپرداخت ۱۷ ساله در مجموع ۲۰ ساله تعلق می گیرد.

رحمانی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۶ هزار نفر وجه اولیه را واریز کردند، افزود: بنا داریم با شیوه های نوین سازی و صنعتی، هزینه های ساخت مسکن را کاهش دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد: سایت ثبت نام برای طرح نهضت ملی مسکن باز است و متقاضیان می توانند برای استفاده از این طرح ثبت نام کنند.

از ۱۰۸ هزار و ۸۶۵ نفر ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون؛ ۹۸ هزار و ۸۶۲ واحد تعیین تکلیف شدند. مجموع ثبت نام شدگان؛ ۲۹ هزار و ۶۴۱ واحد حائز شرایط هستند،

عملیات اجرایی یک‌هزارو ۵۵۰ واحد نهضت ملی مسکن عصر امروز (سه شنبه با حضور هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، فرماندار انزلی ، امام جمعه انزلی و فرمانده ناوگان شمال اغاز شد.

بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غربی مرکز استان گیلان واغع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha