۱۲ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۰۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84987240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوریه: تجاوز به فرودگاه دمشق حلقه جدیدی از زنجیره جنایات اسرائیل است

تهران - ایرنا - دولت سوریه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق گفت که در زمانی که مردم کشورهای عضو سازمان ملل متحد کریسمس و سال نو را جشن می گیرند و منتظر سالی هستند که در آن صلح و رفاه و ثبات حاکم شود، رژیم اشغالگر اسرائیل دست به تجاوز جدیدی علیه سوریه زده است.

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه سوریه با ارسال دو پیام به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: در زمانی که مردم کشورهای عضو سازمان ملل متحد کریسمس و سال نو را جشن می گیرند و منتظر سالی هستند که در آن بحران ها فروکش کرده و صلح، رفاه و ثبات حاکم شود، مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل دست به تجاوز جدیدی زدند و قوانین بین المللی و اصول و مفاد منشور سازمان ملل متحد را نقض کردند.

به گزارش سانا، وزارت خارجه سوریه افزود: تجاوز اسرائیل به فرودگاه بین المللی دمشق چیزی جز حلقه جدیدی از زنجیره جنایات اسرائیل نیست که سوریه و مردم پایدار آن که به دفاع از حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی خود پایبند هستند و هرگونه مداخله در امور داخلی خود را رد می کنند، مستقیما هدف قرار می دهد.

وزارتخانه یاد شده ادامه داد: سوریه از شورای امنیت و دبیرخانه سازمان ملل متحد می خواهد که جنایات و تجاوزات اسرائیل را محکوم کنند و برای پاسخگو کردن و مجازات مسئولین این تجاوزات و عدم تکرار آن اقدامی فوری انجام دهند.

فرودگاه بین‌المللی دمشق حوالی ساعت ۲ بامداد امروز از سمت شمال شرقی دریاچه طبریه مورد حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت و خدمات‌رسانی در این فرودگاه متوقف شد.

بر اثر این حمله دو سرباز سوری جان خود را از دست داده و تعدادی زخمی شدند و به تاسیسات این فرودگاه خساراتی وارد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha