به گزارش خبرنگار حوزه دولت، حجتالاسلام احمد صالحی روز یکشنبه در پایان دومین نشست هم اندیشی مدیران کل دفاتر بازرسی کشور که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در دور نخست سفرها ۲ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۶۵ نامه، درخواست و مطالبات مردمی واصل شد که ۸۲/۲ درصد از آنها در چرخه رسیدگی قرار گرفت و اقدامات آن انجام شد و بقیه نیز در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور هم شاهد دریافت بیش از ۷۸۰ هزار مکاتبه درخواست و تماس تلفنی بود که به ۸۳ درصد آن رسیدگی و اقدام شده است.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت که ما زمینه خدمت به مردم را در زمینههای مختلف فراهم کردیم و تمامی درخواستها در پاسخگویی به مردم است.
حجت الاسلام صالحی این را هم گفت: علت فراوانی نامهها، امید مردم به شنیده شدن درخواستها و مطالبات آنها در میزهای ارتباطات مردمی در استانها و مرکز بوده که زمینه را فراهمکرده است.
وی ادامه داد: علت افزایش حجم مطالبات این است که سفرهای استانی در دولت گذشته کمتر بوده و به همین دلیل تلاش شده است تا ارتباط مردم با مسئولان مستقیم برقرار شود و امیدی که مردم به پاسخگویی و پیگیری مطالبات را می بیند باعث شد تا درخواستهای مانده از قبل پیگیری شود.
دومین نشست هم اندیشی مدیران کل دفاتر بازرسی سراسر کشور روز یکشنبه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، مدیرکل بازرسی وزارت کشور و حجت السلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در ساختمان کوثر برگزار شد.
در طول برگزاری این نشست مدیران کل دفاتر بازرسی سراسر کشور گزارش هایی از ستاد ارتباطات مردمی در استان خود ارایه کرد و صدای مردم و ستاد ارتباطات مردمی به عنوان نقاط قوت یاد کردند که این سهمی را در ایجاد اشتغالزایی فراهم کرده است.
همچنین انتقادهایی درباره سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) مطرح شد که یکی از آنها سطح سامانه از انتقال پیام به رسیدگی و نظارت ارتقا یابد، همچنین سختی کار نیروهای سامد از دیگر موضوعات مطرح شده بود.
نظر شما