نظام اسلامی با صلابت و اقتدار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد

ساری - ایرنا - یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به توطئه های سازمان یافته دشمنان در ضربه زدن به انقلاب، گفت که نظام اسلامی با صلابت و اقتدار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد تهرانی مقدم شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت یوم الله ۹ دی که با یاد و خاطره سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم در محل مصلی نمازجمعه ساری برگزار شد اظهار داشت: صاحب اصلی انقلاب اسلامی ایران امام زمان (عج) است و این نظام را در برابر تمام توطئه ها بیمه کرده است.

وی اظهار داشت: شهدا نیز بعنوان سنگربانانی همیشه بیدار مدافع و حامی نظام اسلامی هستند و موید این مطلب مهم و اساسی، شکست پیاپی دشمنان است.
وی با بیان اینکه هر مجلسی که به یاد شهدا باشد، شهدا در آن مجلس حضور دارند و ناظر هستند.گفت: شهدا با بصیرت کافی در راهی قدم گذاشتند که همواره زنده و جاوید هستند.

وی با اشاره به توطئه شوم دشمنان در ناآرامی های اخیر کشور که هدف اصلی آنان تجزیه ایران بود، افزود: دشمنان در فتنه اخیر ابتدا قصد داشتند از طریق کردستان عراق، کردستان ایران و سپس با حمایت اغتشاشگران بلوچستان را از خاک کشور جدا کنند.

برادر شهید حسن تهرانی مقدم گفت: به برکت خون شهدا، مراکز توطئه دشمنان شناسایی شد و یک مرکز فرماندهی آنان در شمال عراق شناسایی و با شلیک موشک منهدم شد.

سردار تهرانی مقدم بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: شهدا انسان های با بصیرتی بودند که با ایستادگی در برابر دشمنان، عزت، اقتدار و عظمت را برای ما به ارمغان آوردند.

 نظام اسلامی با صلابت و اقتدار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد
عنوان


وی با اشاره به تلاش دانشمندان جوان بسیجی که منجر به خودکفایی نظام در تولید موشک شد، گفت: دانشمندان جوان بسیجی با دستان خالی و در اوج تحریم کشورمان را به مرحله ای از اقتدار رساندند که اکنون ششمین کشور برتر جهان در تولید موشک هستیم.

سردار تهرانی مقدم ،داشتن روحیه انقلابی را لازمه مقابله با توطئه های استکبار دانست و گفت: مشکلات فعلی کشور نیز در سایه روحیه انقلابی رفع می شود.

به گفته وی ، موفقیت شهدا تبعیت محض از فرامین رهبری بود و با گذشت و ایثار به درجه رفیع انسانیت نائل آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha