۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 84984046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه لواسانات :راه مقابله با جنگ ترکیبی، نهراسیدن از دشمن است

شمیرانات- ایرنا- امام جمعه لواسانات با بیان اینکه راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن این است که انسان از هجمه و هیاهو نترسد گفت:ما باید از گذشته درس بگیریم و راه آینده را پیدا کنیم؛ یوم الله ۹ دی روز عبور از فتنه ۸۸ بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات اظهار داشت: ویژگی انقلاب‌هاست که هرچه از تاریخ وقوع آن فاصله می‌گیریم، دشمنی که شاهد تنومند شدن آن نهال است تیغ خود را تیزتر می‌کند. کسی نمی‌تواند در این میدان تاب و تحمل داشته باشد مگر آن‌کسی که بصیرت قوی داشته و اهل مقاومت باشد و بتواند حق و باطل را تشخیص دهد.

امام جمعه لواسانات گفت: افرادی بایستی مثل مرحوم آیت الله مصباح روشنگری کنند و برخی همچون شهید سلیمانی شمشیر بر دست بگیرند. در این سال‌های بعد از انقلاب، یکی از مشکلاتی که ایجاد شد و سخت بود، انتخابات سال ۸۸ بود. مقام معظم رهبری فرمودند در این سال در حق جمهوری اسلامی ظلم شد و با جا به جایی رای و تهمت‌ها به انتخابات ما توهین شد.

وی تاکید کرد: ما باید از گذشته درس بگیریم و راه آینده را پیدا کنیم؛ یوم الله ۹ دی روز عبور از فتنه ۸۸ بود که ۲ روز پیش از آن به سبب هتک حرمت‌هایی که در روز عاشورا اتفاق افتاد، شرایط برای مردم ما روشن و شفاف شد و حرکتی خودجوش توسط ملت بصیر رقم خورد.

خطیب جمعه لواسانات ضمن تشکر از همدلی بین مسئولان و دست‌اندرکاران منطقه بیان داشت: برخی در حال سواستفاده از این‌ همدلی‌ها و آرامش حاکم هستند و به نفع خودشان بهره‌برداری می‌کنند. برخی از دستگاه‌ها اقدامات خود را ضعیف کرده‌اند و ساخت‌وسازها در حرائم و روستاهای لواسانات به صورت ملموس در حال پیش‌روی است.

ایمانی خاطرنشان کرد: باورکردنی نیست در شهر و روستا ساخت‌وساز غیرمجازی اتفاق افتد و شهردار و دهیار متوجه آن نشوند؛ اگر نمی‌دانند که قوانین زیرپا گذاشته می‌شود و به بیت المال دست‌درازی می‌شود که واویلاست، اگر هم می‌دانند و جلوگیری نمی‌کنند و اقدام موثری ندارند، بسیار ناپسندتر است.

وی ابراز کرد: برخی قوانین هم جداً بازدارنده نیستند که از جمله آن‌ها می‌توان به قانون جهاد کشاورزی اشاره کرد که اگر ۳ سال از ساخت‌وساز غیرمجاز بگذرد، به هیچ شکلی نمی‌توان آن را تخریب و قلع‌وقمع کرد. این چه قانونی‌ است؟! امیرالمومنین (ع) زمانی فرموده بودند اگر بیت المال را مهریه زنان‌تان هم کرده باشید، خارج می‌کنیم. این ضعف قانون و متولیان امر است که شاهد آن‌ها هستیم.

مردم ولایتمدار و مسئولان انقلابی لواسانات روز ۹ دی را گرامی داشتند

همزمان با سالروز ۹ دی روز بصیرت، مردم ولایتمدار و مسئولان انقلابی لواسانات با تجمع در محوطه مصلی شهر و با در دست داشتن پلاکاردهایی منقش به تصویر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهید حاج قاسم سلیمانی و شعارهایی نظیر مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و .... این یوم الله مهم در تاریخ جمهوری اسلامی را گرامی‌ داشتند.

لواسانات متشکل از شهر لواسان و ۲۰ روستا، با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha