۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84984015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده لشکر مردم پایه ۱۴ امام حسین (ع):دشمن در صدد تغییر ذائقه و باورهای دینی است

کاشان - ایرنا - فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) گفت:دشمن در صدد است با نفوذ در جامعه ذائقه ها را تغییر و بین مردم و باورهای اعتقادیشان ایجاد اختلاف نماید

به گزارش ایرنا،سردار محمد هاشمی پور روز جمعه در یادواره شهدای دهستان برزاوند واقع در روستای مار اردستان افزود: شهیدان برای حفظ ارزش هایی مثل عفاف و حجاب و دفاع از اسلام و قرآن رفتند،دشمن به دنبال تغییر ذائقه ماست و می خواهد مردم از شهدا یاد نکنند.

وی اظهار کرد:دشمن به دنبال دنیا است و می گوید هرکسی در مقابل دنیای من بایستد من با او دشمنی می کنم و تعداد جبهه کفر همیشه بیشتر است،حجاب سخت است اما بی حجابی و بی بند و باری راحت است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بیان کرد:دشمن امروز به دنبال نابودی عفت و حجاب است،کسانی که انقلاب کردند از مساجد آمدند و کسانی که امروز به دنبال اغتشاش در کشور هستند از کاباره ها هستند که با پیروی از آمریکا بیرون می آیند.

سردار هاشمی پور گفت:دشمن میلیارد ها دلار خرج کرده تا اسلام و قرآن را از ما بگیرد،دشمن به خوبی کار می کند و به دنبال هدف گیری نسل جوان ما و تغییر تفکر مردم است،در تاریخ می بینیم که سر فرزند پیامبر(ص) را به اسم دین بریدند و گفتند حسین(ع) خارجی است و فرق حضرت علی(ع) را شکافتند و بعد گفتند مگر علی (ع) نماز می خوانده که در مسجد شهید شده است.

وی افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی ۴۳ سال است که به دهان استکبار و آمریکا زده و همه دنیای استعمار را به مخاطره انداخته است و امروز یک کشور پیشرفته و مستقل هستیم.

وی اظهار کرد:آمریکا ابتدا ذهن مردم را تغییر می دهد و این کار را در سوریه انجام داد و به مردم القا کرد که دولت شما به درد نمی خورد و داعش را خلق کرد و وارد سوریه کرد تا محور مقاومت را نابود کرده و بعد وارد ایران شود که با حضور شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن شکست خورد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بشار اسد باید بماند، امروز می بینیم که اسد هنوز حضور دارد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بیان کرد:در اغتشاشات اخیر به دنبال تضعیف جایگاه رهبری و مرجعیت بودند اما شکست خوردند و اگر ما با فرهنگ شهادت و انقلاب بیگانه باشیم نتیجه آن اغتشاشات کف خیابان و بی عفتی می شود.

سردار هاشمی پور افزد:دشمن به دنبال ایجاد ولنگاری فرهنگی و اجتماعی است تا تیشه به ریشه مردم بزند چون امروز آمریکا و اسرائیل رو به افول بوده و در حال نابودی هستند.

دهستان برزاوند به مرکزیت روستای نیسیان ۲هزارو ۵۰۰نفر جمعیت داشته و در فاصله ۶۰ کیلومتری جنوب اردستان واقع است.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد و ۳۱۸ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha