۸ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۱۷
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 84983674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«سحرِ تماشا» با گرامیداشت یاد شهیدقاسم سلیمانی منتشر شد

تهران- ایرنا- نماهنگ «سحرِ تماشا» با صدای علیرضا افتخاری به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نماهنگ «سحرِ تماشا (رقص و جولان)» با شعری از محمدمهدی سیار، آهنگسازی عماد توحیدی، خوانندگی علیرضا افتخاری (موسیقیدان و خواننده سبک‌های پاپ، تلفیقی و سنتی) و تنظیم آرش صفدری به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

سعید شیرازی (گرافیک)، ابوالفضل بزرگ‌زاده (انیمیت و کامپوزیت)، احمد قصری‌منش (مدیر تولید) و حیدر زیبایی (تهیه‌کننده) از دیگر عوامل این نماهنگ هستند که به همت مرکز موسیقی حوزه هنری تولید و منتشر شده است.

قطعه «مرد میدان» نیز سال ۱۳۹۸ براساس شعری از مولوی، آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و خوانندگی علیرضا افتخاری توسط دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما و با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری در رثای شهیدسلیمانی تولید و منتشر شده بود.

همچنین نماهنگ «دنیا دلتنگ است» همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با گرامیداشت یاد این شهید با آهنگسازی میلاد بیضا و خوانندگی امیر حقیقت با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم تولید و منتشر شده است.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با نظارت و دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha