پاسگاه پلیس راه آزاده راه تهران - شمال در چالوس به بهره برداری رسید

نوشهر - ایرنا - پاسگاه پلیس راه فرماندهی نیروی انتظامی در قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال امروز پنجشنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی فراجا در شهرستان چالوس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال به طول حدود ۲۳ کیلومتر حدفاصل مرزن آباد تا چالوس در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید و برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

این ساختمان اداری پلیس راه به مساحت حدود ۶۰۰ متر مربع در سه طبقه از محل اعتبارات آزاد راه در ضلع شرقی عوارضی این مسیر ارتباطی احداث و به بهره برداری رسید.

رییس پلیس راه مازندران در آیین بهره برداری از این طرح گفت : افتتاح پاسگاه پلیس راه در جوار عوارضی آزاد راه یکی از نیازهای ضروری منطقه بوده چرا که این مجموعه نقش موثری در تامین امنیت ،آسایش و آرامش مردم بومی و مسافران و گردشگران در حال گذر از این آزاد راه را دارد.

سرهنگ یدالله جهان تاب افزود : خدماتی که پاسگاه های پلیس مازندران به ویژه غرب استان ارایه می دهند ملی است اما امکانات موجود پاسخگوی نیازها نیست در حالی که این منطقه به علت برخورداری از مزیت ها و موقعیت های ممتاز در تمامی فصول سال پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست بنابراین باید امکانات و تجهیزات آن تقویت شود.

وی بیان داشت : در شهرستان های رامسر ، عباس آباد ، تنکابن ، چالوس و نوشهر حدود ۱۵ دستگاه خودروی اتوبوس و حدود یکصد دستگاه خودروی مسافربری پلاک عمومی فعالیت دارند اما با بهره برداری از این پاسگاه مشکل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان نوشهر برای ثبت ساعت برطرف شد چرا که در گذشته باید از جاده قدیم چالوس - مرزن آباد تردد می کردند.

پاسگاه پلیس راه آزاده راه تهران - شمال در چالوس به بهره برداری رسید

رییس پلیس راه مازندران گفت : گروه های گشت پلیس راه که در جاده قدیم کندوان و آزاد راه فعالیت دارند در حقیقت این گروه ها مکمل همدیگر هستند و این نیروها در سایه همدلی ، وفاق و هماهنگی می توانند بستر امنیت و رفاه عمومی که با رضایت مندی مردم همراه است ،فراهم کنند.

فرمانده نیروی انتظامی چالوس در این آیین گفت : با توجه به فاصله اندک چالوس با پایتخت و قرار گرفتن در مبادی ورودی راه های ارتباطی استان های البرز و تهران و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران از جاده قدیم کندوان و آزاد راه بنابراین کمبو دنیروی انسانی امنیتی و انتظامی در منطقه کامل محسوس است

سرهنگ علی اکبر خسروی با اشاره به سیل هفتم مرداد ماه امسال در کوهستان غرب مرزن آباد چالوس یاد آور شد : این حادثه سبب شد تا وضعیت امنیت جاده کندوان چندان مناسب نباشد چرا که احتمال آنکه با هر بارندگی شدید سیلی به جریان بیفتد و خسارت های جبران ناپذیری از لحاظ تلفات انسانی و زیرساختی وارد کند این اتفاق دور از انتظار نیست در این آیین سروان فردین عزیزی به عنوان فرمانده پلیس راه پاسگاه پلیس راه انتظامی آزاد راه تهران - شمال معرفی شد

در زمان حاضر شهرستان چالوس در چهار نقطه در مسیر چالوس - تنکابن ، حدفاصل چالوس - مرزن آباد ، ولی آباد - تونل کندوان ،مرزن آباد - چالوس در مسیر قطعه ۴ آزاد راه تهران - شمال پاسگاه پلیس راه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha