۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84983240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت های ترافیکی در۲ محور گیلان اعمال شد

۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 84983240
محدودیت های ترافیکی در۲ محور گیلان اعمال شد

رشت- ایرنا - رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس طی امروز و فردا(هشتم و نهم دی ماه) خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعطیلات پایان هفته و بازگشت مسافران به شهرهای خود افزود: به‌منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس از ساعت ۸ امروز (چهارشنبه) در محورهای رشت(جاده قدیم) - قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس اغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد؛ ضمن اینکه این محدودیت ها برای فردا نیز به همین ترتیب اعمال می شود.
وی تصریح کرد: بر همین اساس تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ در محورهای قدیم رشت - قزوین و بالعکس و آستارا - اردبیل و بالعکس طی امروز و فردا پنجشنبه و جمعه (هشتم و نهم) دی‌ماه ممنوع است.
سرپرست پلیس راه استان گیلان با اشاره به عوامل حادثه ساز رانندگی ادامه داد : با توجه به این که همیشه بازگشت از سفر با خستگی رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه همراه است، این خستگی نقش بسزایی در بروز تصادفات دلخراش جاده ای دارد.
سرهنگ صفاری با تاکید بر ضرورت صبر و حوصله و پرهیز از عجله در رانندگی در طول راهها بویژه مسیرهای پرترافیک تصریح کرد: رانندگان خودروها از سرعت و سبقت های غیرمجاز و عدم تردد بین خطوط خودداری کنند؛ چراکه این اقدام باعث انحراف و تصادف خودروها خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه رانندگان وسایل نقلیه به ازای هر ۲ ساعت رانندگی به ۱۵ دقیقه توقف و استراحت نیاز دارند، اظهار داشت: کاربران جاده ای باید به توصیه های پلیس و عوامل خدمات رسان همکاری و توجه کنند و از انجام هرگونه حرکات و رفتارهای مخاطره آمیز و تخلفات رانندگی بپرهیزند تا طعم شیرین سفر با حوادث دلخراش به سوگواری تبدیل نشود.

به‌گزارش ایرنا، امسال چهار میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو وارد گیلان شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha