باند قاچاق مواد مخدر با ۴۲۰کیلو تریاک در مازندران منهدم شد
عکس آرشیوی است

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند قاچاق موادمخدراستان های جنوبی کشور به شمال خبر داد و گفت : از اعضای این باند ۴۲۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرماندهی انتظامی مازندران سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر از استان های جنوبی به مازندران و استان های شمالی کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سه دستگاه خودرو سواری تیبا، جک و پراید را در محور " کندوان " شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد تردد به سمت استان گیلان را داشته اند، تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و با همکاری انتظامی شهرستان های چالوس، عباس آباد، تنکاین و رامسر در عملیاتی ضربتی هر سه خودرو در شهرستان رامسر توقیف و در بازرسی از خودرو تیبا ۴۲۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سردار میرزایی با اشاره به شناسایی و دستگیری چهار متهم این پرونده، افزود: متهمان که نسبت فامیلی با یکدیگر داشته اند پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha