پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب های فرهنگی پایتخت تبدیل شود

تهران - ایرنا - سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران در منطقه خاوران به یکی از قطب های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در حاشیه بازدید از پردیس تئاتر تهران با اشاره به لزوم اهمیت ویژه موضوعات فرهنگی در پایتخت، اظهار داشت: مدیریت جدید مجموعه فرهنگی پردیس تئاتر تهران فعالیت خود را به صورت جدی و تخصصی آغاز کرده است و انتظار می رود که با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران اتفاقات مناسبی در این مجموعه رقم بخورد.
وی با اشاره به فعالیت های پردیس تئاتر تهران، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در پردیس تئاتر تهران، انتظار داریم این مجموعه فرهنگی به یکی از قطب های تئاتر پایتخت تبدیل شود؛ همچنین بسیاری از امکانات این مجموعه باید نوسازی شود.
نادعلی همچنین با اشاره به نمایش «چرتکه» گفت: تعدادی زیادی از شهروندان تهرانی این نمایش آیینی که با محوریت موضوع بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) برگزار شد را تماشا کردند که نشان می دهد نمایش های آئینی همچنان با استقبال خوبی همراه است.

پردیس تئاتر تهران که با نام تئاتر خاوران نیز شناخته می‌شود، بزرگ‌ترین مرکز تئاتر حرفه‌ای ایران است که در جنوب شرقی تهران و در نزدیکی فرهنگسرای خاوران ساخته شده‌است.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha