استاندار اردبیل از تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد بازدید کرد

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل در آغاز سومین دور از سفرهای شهرستانی به پارس آباد از آخرین وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهری این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید حامد عاملی که در آغاز سومین دور سفرهای شهرستانی به شهرستان پارس آباد سفر کرده است، امروز از میزان پیشرفت تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پارس آباد بازدید کرد.

در جریان این بازدید آخرین وضعیت پیشرفت و مشکلات پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در این شهرستان را به‌صورت میدانی بررسی و مقرر شد ۳۰میلیارد تومان تا پایان سال به این پروژه تزریق شود.

استاندار اردبیل در جریان این سفر با همراهی نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس، از محل احداث طرح های عمرانی پیشنهادی فرمانداری شهرستان پارس‌آباد مغان بازدید کرد. طرح جهش تولید مسکن، پروژه پمپاژ سربند از جمله پروژه هایی است که امروز مورد بازدید قرار می‌گیرد. در قالب پروژه سربند قرار است ۵ متر مکعب آب از رود ارس برداشت شود. وی امروز همچنین از شرکت کشت و صنعت گلدشت بازدید خواهد کرد.

بازدید از ۲ پروژه گلخانه‌ای در مجموعه ۱۶۰۰ هکتاری گلخانه های پارس آباد، گازرسانی به ۵ روستای بخش اسلام آباد و نشست صمیمی با نخبگان شهرستان از دیگر برنامه‌های سید حامد عاملی در جریان این سفر است.

امروز همچنین با دستور استاندار اردبیل به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مبنی بر برگزاری ملاقات مردمی برای حل مسائل مردم در سطح استان، از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر جلسات ملاقات عمومی مدیران کل ادارات، روسای سازمان‌ها و سرپرستان بانک‌های استان در محل ادارات این شهرستان برگزار و به مشکلات و درخواست‌های مردم این شهرستان رسیدگی خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha