۲۸۰ میلیارد ریال از اعتبار سفر رییس‌جمهور برای طرح‌های هادی روستایی یزد جذب شد + فیلم

یزد - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در خصوص روند اجرای مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور و هیات دولت گفت: تاکنون ۲۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این سفر برای اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان جذب شده است.

علیرضا نادریان زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر رییس جمهور به استان مجموعا ۵۰۰ میلیارد ریال برای بازنگری طرح های هادی و اجرای آن در روستاها استان مصوب شد که تاکنون ۲۸۰ میلیارد ریال ان جذب شده است.

وی اظهار کرد: برای بازنگری طرح هادی روستایی استان در سفر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که برای سال ۱۴۰۰ ، ۸۰ میلیارد ریال و برای سال جاری ۲۰ میلیارد ریال مصوب شده بود که تمام اعتبار سال گذشته جذب شد و در سالجاری هنوزی اعتباری تخصیص نیافته که در دست پیگیری است.

نادریان زاده خاطرنشان کرد: با اعتباری که در سال گذشته جذب شده بازنگری طرح هادی روستایی در قالب ۶۰ طرح انجام شد و مابقی هم در انتظار تامین اعتبار در سال جاری هستیم.

وی ادامه داد: همچنین برای اجرای طرح هادی روستایی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال آن جذب و مابقی برای سالجاری در نظر گرفته شده بود که در دست پیگیری است .

نادریان زاده خاطرنشان کرد: در این زمینه اجرای طرح هادی در روستاهای اسفندآباد ابرکوه ، هفتادر اردکان ، کوشک بافق ، رکن آباد میبد ، بخ و گاریزات و دهبالا تفت ، حاجی آباد اشکذر و منشاد مهریز اجرا شده که اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با تامین اعتبار در سال جاری بصورت کامل عملیات اجرایی انجام خواهد شد.

وی واگذاری ۷۰۰ قطعه زمین مسکونی روستایی و کمک به ساخت ۷۰۰ واحد را از دیگر مصوبات سفر اعلام کرد و گفت: ۱۴۳ فقره تسهیلات نیز پرداخت شد که این کمک ها از طریق تسهیلات بهسازی و نوسازی بنیاد مسکن صورت گرفته است.

سفر سال گذشته رییس جمهور به استان یزد ۱۵۳ مصوبه با بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبار به دنبال داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha