۵ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۵۴
کد خبر: 84981248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کابینه کیشیدا بین جوانان محبوبیتی ندارد

۵ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۵۴
کد خبر: 84981248
کابینه کیشیدا بین جوانان محبوبیتی ندارد

تهران- ایرنا- نتایج یک نظرسنجی اخیر نشان داد که برخلاف شینزو آبه و یوشیهیده سوگا، فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن و کابینه او موفق به جلب آرای جوانان و محبوبیت بین آنها نشده‌اند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از ژاپن تایمز، نظرسنجی اخیر موسسه مطبوعاتی «جی جی» نشان داد که فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن موفق به ربودن قلب‌های جوانان نشده است.

این در حالی است که شینزو آبه نخست وزیر سابق که ترور شد و یوشیهیده سوگا اسلاف وی، محبوبیت بالایی نزد جوانان ژاپنی داشتند.

به گفته کارشناسان سیاسی، بخشی از عدم محبوبیت فومیو کیشیدا و کابینه وی ناشی از نبود یک تصویر اصلاح‌طلبانه از دولت وی می باشد.

نتایج این نظرسنجی که به طور ماهانه انجام می‌شود، حکایت از آن دارد که افراد مشارکت کننده با سن کمتر، رتبه‌های تایید کمتری را نسبت به افراد با سن بیشتر به دولت کیشیدا داده‌اند.

براساس این گزارش، در میان همه نسل‌ها، حمایت از کابینه کیشیدا از زمان آغاز به کار وی در اکتبر ۲۰۲۱ به طور میانگین ۴۲.۷ درصد بوده، در حالی که محبوبیت نخست وزیر ژاپن در بین افراد زیر ۳۰ سال تنها ۳۳.۷ درصد است.

میانگین حمایت از دولت کیشیدا در بین افراد ۷۰ ساله یا بالاتر، ۶۰، ۵۰، ۴۰ و ۳۰ ساله به ترتیب ۴۹.۹ درصد، ۴۴.۳ درصد، ۴۲.۳ درصد، ۴۱.۵ درصد و ۳۷.۶ درصد بوده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha