۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 84981192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موج گسترده بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی

تهران – ایرنا – نیروهای رژیم صهیونیستی، سپیده دم دوشنبه موج گسترده بازداشت فلسطینیان در مناطق پراکنده ای در کرانه باختری و قدس اشغالی به راه انداختند.

به گزارش ایرنا، منابع فلسطینی خاطرنشان کردند که شمار زیادی از عناصر نظامی صهیونیست پس از درگیری مسلحانه با گروه های مقاومت به محله الشرقی و منطقه عرابه در شهر جنین یورش بردند.

نیروهای صهیونیست یک جوان فلسطینی را در منزلش در محله شرقی جنین پس از برهم زدن اثاثیه خانه اش بازداشت کردند. آنها همچنین در شهرک عرابه یک اسیر فلسطینی آزاده را دستگیر کردند.

نیروهای اسراییلی همچنین یک اسیر آزاده را در منزلش در منطقه الجبل الشمالی در نابلس بازداشت کردند.

نیروهای صهیونیست همچنین جوانی را در شهرک کوبر در شمال غرب رام الله و دو جوان در اردوگاه الجلزون بازداشت کردند.

نیروهای اسراییلی دو جوان را در منزل شان در حومه الکتابا در طولکرم بازداشت کردند.

نیروهای صهیونیستی سه جوان را پس از یورش بردن به منزل شان و تفتیش آنها و از بین بردن اثاثیه موجود در آنها واقع در روستای صور باهر در جنوب جنین بازداشت کردند.

نیروهای گردان جنین طی ماه های اخیر در خیابان های اردوگاه و اطراف شهر جنین دوربین های مدار بسته کار گذاشته اند و افرادی به طور سازمان یافته بر بالای پشت بام و در خیابان ها به طور شبانه روزی نگهبانی می‌دهند و علاوه بر آن گردان مزبور اخیرا نقاط بازرسی خودروها را مستقر کرده است.

هم اکنون بزرگ ترین چالش برای ارتش رژیم اشغالگر، خارج شدن از اردوگاه جنین پس از عملیات های نظامی است چرا که راه ها بسته می شود و از هر سو عناصر نظامی صهیونیست زیر آتش قرار می گیرند.

از سوی دیگر، گروه مقاومت «عرین الاسود» امروز با اعلام انجام عملیات جدید علیه یک شهرک صهیونیست نشین، به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر پیکر شهدای فلسطینی را تحویل ندهند، شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی سالم به خانه های خود بازنخواهند گشت.

در همین راستا کابینه جدید رژیم صهیونیستی یکشنبه به ریاست بنیامین نتانیاهو بودجه هنگفت ۸ میلیارد شِکِل را برای توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری در نظر گرفته است.

۱۴۸۷

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha