۵ دی ۱۴۰۱، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 2082
کد خبر: 84980623
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وقوع چند انفجار در یکی از پایگاه‌های هوایی روسیه/ کشته شدن ۳ پرسنل نظامی روس
تصویر تزئینی

تهران- ایرنا- منابع خبری از وقوع چندین انفجار در یک پایگاه هوایی روسیه صدها کیلومتر دورتر از جبهه جنگ اوکراین خبر دادند. همچنین رسانه‌های روسی به نقل از وزارت دفاع این کشور گزارش دادند که ۳ پرسنل نظامی روس بر اثر سقوط لاشه‌های پهپاد اوکراینی که توسط سامانه‌های دفاع هوایی در استان ساراتوف منهدم شد، کشته شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های روسی و اوکراینی امروز دوشنبه گزارش دادند که انفجارهایی در پایگاه هوایی «انگلس» در استان ساراتوف روسیه که صدها کیلومتر از جبهه جنگ اوکراین دور است، به گوش رسیده است.

خبرگزاری آربی‌سی اوکراین از وقوع دو انفجار در این پایگاه خبر داده درحالیکه تارنمای خبری «بازا» روسیه به نقل از ساکنین محلی گزارش داد که آژیر خطر حملات هوایی به صدا در آمد و یک انفجار به گوش رسید.

پایگاه هوایی انگلس در مجاورت شهر ساراتوف که در ۷۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مسکو پایتخت روسیه واقع شده، روز ۵ دسامبر طبق اعلام روسیه با حملات پهپادی اوکراین هدف قرار گرفت.

در همین حال «رومن بوسارگین» فرماندار ساراتوف در مورد این انفجارها ضمن اشاره به اینکه هیچ خسارتی به زیرساخت‌های غیرنظامی وارد نیامده، گفت که قطعا هیچ تهدیدی برای ساکنین منطقه وجود ندارد و اطلاعات درباره حادثه در این تاسیسات نظامی توسط آژانس‌های اجرای قانون در دست بررسی است. 
کی‌یف هرگز به صورت علنی مسئولیت انجام حملات به مسکو را به عهده نگرفته اما با این حال اعلام می‌کند که چنین حوادثی حاصل حمله روسیه به اوکراین است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha