۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84980048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح پایش اشتغال پایدار در استان اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل- ایرنا- معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طرح پایش و راستی‌آزمایی اشتغال پایدار برای نخستین بار در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا نادعلی یگان‌زاده در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال اعلام کرد: بر اساس این طرح پایداری اشتغال افرادی که امسال ازطریق معرفی کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری مشغول به کار شده‌اند، در دو مرحله سنجش و به ثبت می‌رسد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: سهم استان اردبیل برای ایجاد اشتغال در سال جاری ۲۳ هزار و ۷۵۰ ایجاد فرصت شغلی جدید بوده است که در ۹ ماه گذشته بخش مهمی از این تعهد در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه محقق شده است.

یگان زاده با اشاره به ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه از محل تبصره ۱۶ به صاحبان طرح‌های اشتغالزا و سرمایه‌گذاران افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با ارائه تسهیلات از اشخاص حقیقی و حقوقی وهمچنین شرکت‌های خصوصی و تعاونی‌هایی که در حوزه اقتصاد فعالیت دارند، حمایت کرده به اجرای طرح‌های اشتغالزا کمک می‌کند.

وی یادآورشد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان و مراکز شهرستان‌ها نسبت به اعطای تسهیلات یادشده اقدام می‌شود.

یگان‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرستان خلخال از شهرستانهای موفق و برتر استان در امر انجام تعهدات اشتغالزایی امسال است، گفت: در طول ۹ ماهه سال جاری ۶۶ درصد از مجموع تعهد اشتغال این شهرستان محقق شده است.

وی گفت: مجموع تعهد ایجاد اشتغال خلخال در سال جاری دو هزار و ۲۷ نفر است که از این تعداد و با تلاش‌های صورت گرفته برای یک هزارو ۳۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یاآورشد: در بخش مشاغل خانگی این شهرستان هم از مجموع ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پیش‌بینی شده، با پرداخت ۵۵ میلیارد ریال ۱۷۲ طرح مشاغل خانگی در این شهرستان اجرا شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha