۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84980013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیدآفرینی به جامعه باید در دستور کار جدی رسانه‌ها قرار بگیرد

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین گفت: امیدآفرینی به جامعه در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان باید در دستور کار جدی رسانه های انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالحسن کبیری روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس قبلی و سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) قزوین افزود: رسانه های جریان انقلاب اسلامی نه تنها باید موجب امیدواری و دلگرمی مردم در میهن اسلامی شوند بلکه با انتقال درست پیام و اخبار باید موجب امیدبخشی به ملت های مسلمان منطقه از جمله فلسطین و یمن و لبنان و عراق شوند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین همچنین با اشاره به تشییع پیکرهای پاک شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور از جمله قزوین، یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس از جمله شهدای قزوینی حاضر در عملیات والفجر ۴ و ۵ را گرامی داشت.

کبیری اظهار داشت: حضور پیکر پاک شهدا حامل پیام های مهمی به ماست که باید رسانه ها آنها را نشر دهند از جمله اینکه زمانی با دست خالی و بدون تجهیزات مقابل دشمنان و مستکبران تا بن دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کرده و به پیروزی رسیدیم و اکنون که در عرصه های مختلف از جمله دفاعی و نظامی به دستاوردهای بزرگی دست یافته ایم باید بدانیم که بدون شک هجمه های دشمنان و حرکات اجیرشدگان آنها تاثیری در حرکت روبه جلوی انقلاب و نظام ما نخواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به دستاویز قرار دادن منافقان از سوی دشمن برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام، گفت: منافقین که سرکرده آنها امروز خود را رئیس جمهور منتخب ایران معرفی می کند را در پایان جنگ تحمیلی در عملیات مرصاد درهم کوبیدیم و باید اذعان کرد حالا که این جریان پیر و فرتوت و از هم پاشیده هیچ غلطی نمی تواند علیه نظام و ملت ما انجام دهد.

این مسوول خاطرنشان کرد: رسانه ها به ویژه در شرایط امروز رسالت حساسی برعهده دارند و باید هجمه رسانه ای دشمنان را با تولید پیام های امیدبخش خود خنثی کنند.

کبیری با بیان اینکه رسانه فارغ از تمایلات جناحی و سلایق سیاسی وظیفه مهم پیام رسانی به جامعه را برعهده دارد و باید در این کار صادقانه و منصفانه گام بردارد،گفت: رسانه ها گوش شنوا و چشمان بیدار جامعه هستند و باید صحبت مسوولان را به درستی به جامعه منتقل کنند و از سویی مطالبات مردم را نیز در اختیار مسوولان قرار دهند.

وی در ادامه خواستار برگزاری نشست های هم اندیشی و توجیهی بین اصحاب رسانه با سلایق مختلف با هدف تبیین مسایل مهم کشور و جامعه در راستای تنویر افکار عمومی شد.

در این نشست از خدمات علی حیدری رییس قبلی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز قزوین تقدیر شد و رضا اسدی به عنوان سرپرست این رسانه معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha