رئیس هیات والیبال بوشهر خواستار حمایت صنایع مستقر در استان از این ورزش شد

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: صنایع و شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این استان برای کمک به ارتقای این رشته ورزشی و حضور در لیگ های سطح اول کشور حمایت کنند.

حسن بازدرهوا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اکنون از استان بوشهر بازیکنان شاخصی در لیگ های کشوری فعالیت دارند که این نشان از ظرفیت خوب این استان بوشهر برای حضور پررنگ در لیگ های سطح اول والیبال کشور است و درصورت وجود حامی مالی شرایط آنان برای آغاز کار در لیگ دسته دو والیبال کشور مهیا است.

وی بیان کرد: در حوزه بانوان نیز استان بوشهر حرف های زیادی برای گفتن دارد که حضور موفق تیم‌های الماس جم و شریف برازجان در سری A و B دسته یک کشور گواهی بر این ظرفیت در والیبال بانوان هم استانی است.

بازدرهوا ادامه داد: والیبال استان بوشهر در مقطعی به دلیل شرایط کرونایی با تعطیلی‌های مواجه شد اما اکنون دوباره مسیر رو به رشد خود را پیدا کرده است.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر یادآور شد: با وجود بازیکنان مستعد برای حضور نماینده این استان در مسابقات لیگ دسته ۲، اما به دلیل نبود حمایت مالی این مهم تحقق نیافته است.

وی بیان کرد: هیات والیبال استان بوشهر آمادگی دارد تا در صورت وجود حامی مالی مناسب، تیمی را با نام آن واحد اقتصادی روانه مسابقات کند که بدون تردید با وجود بازیکنانی مستعد، این آغاز می‌تواند با طراحی چشم اندازی روشن برای رسیدن به لیگ برتر باشد.

بازدرهوا افزود: با توجه به کم هزینه بودن والیبال در مقایسه با بسیاری از رشته ‎های ورزشی امیدواریم صنایع متمول استان و بویژه پتروشیمی ها در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و معرفی بیشتر خود تیم داری در رشته والیبال را آغاز کنند.

وی گفت: اکنون رشته والیبال در همه شهرستان های استان بوشهر فعال است و با دوره های آموزشی متنوع گنجانده شده در تقویم سالانه این هیات این استان در مسیر رو به جلو قرارگرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha