تیم جانبازان زنجان قهرمان رقابتهای فوتبال روی میز شد+ فیلم

مشهد-ایرنا-رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: تیم فوتبال روی میز جانبازان و معلولان شهرداری زنجان با ۲۴ امتیاز قهرمان دور مرحله رفت مسابقات لیگ باشگاهی کشور در مشهد شد.

مصطفی صفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با هدف گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی در روزهای دوم و سوم دی ماه جاری در مجتمع آموزشی و رفاهی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها تیم های شهید حاج حسین همدانی (همدان)، شرکت گنجینه سما و ریمان هوم (تهران)، باشگاه شهرداری زنجان، باشگاه فرهنگی ورزشی مدافعان شمال و تیم های سازمان مردم نهاد ورزشکاران پویای توس و هیأت خراسان رضوی حضور داشتند و طی ۲ روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

تیم جانبازان زنجان قهرمان رقابتهای فوتبال روی میز شد+ فیلم

رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی عنوان کرد: مرحله نخست مسابقات فوتبال روی میز به صورت تیمی با ۳۰ گل و به سبک رقابت های جهانی برگزار شد و در پایان تیم شهرداری زنجان، هیات خراسان رضوی و گنجینه سما تهران به ترتیب با ۲۴، ۲۰ و ۱۶ امتیاز اول تا سوم شدند.

صفایی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی مسابقات پس از برگزاری دور برگشت که اواخر سال جاری به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد، مشخص می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha