نماینده مجلس: با دستور رئیس جمهور مشکل حمل و نقل مردم جنوب شرق تهران حل شد

ورامین - ایرنا - نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: با سفر رئیس جمهور و دستور صریح وی در رفع مشکلات حمل و نقل مردم، قطار حومه‌ای تهران - ورامین به مترو تغییر کرد تا این زخم کهنه ۱۶ ساله التیام پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نوش‌آبادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین اظها رداشت: یکی از مهمترین مشکلات مردم جنوب‌شرق تهران و شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در حوزه حمل و نقل و انتقال مردم به شهر تهران بود و سرعت بخشیدن به پروژه حمل و نقل ریلی، به عنوان یک زخم کهنه ۱۶ ساله همواره جزو مطالبات مردم و مسئولان این دیار بود.

وی افزود: با سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران و بازدید از محل اجرای پروژه قطار حومه‌ای، دستور تبدیل این طرح مهم به مترو از سوی رئیس جمهور صادر و در هیأت دولت نیز به تصویب رسید تا این خواسته به حق مردم پس از سال‌ها برآورده شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: علاوه بر این، بهسازی جاده مواصلاتی ورامین- تهران به ویژه ترافیک سنگین و نگران کننده منطقه قلعه نو شهرستان ری، یکی دیگر از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران است که با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش دولت، برای رفع آن و ایجاد کمربندی در منطقه قلعه نو، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به‌سازی جاده ورامین – چرمشهر و اتصال این شهرستان به آزادراه الغدیر و محور قم – گرمسار به عنوان دیگر مطالبه مردم ومسئولان این شهرستان در سفر رئیس جمهور به ورامین مطرح و اعتبار مورد نیاز آن از سوی دولت تأمین گردید.

نوش‌آبادی افزود: احداث بیمارستان نیمه تمام شهرستان پیشوا، افزایش ۲۰۰ تخت بیمارستانی با احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید مفتح ورامین و توسعه بخش های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو بیمارستان‌های منطقه از دیگر اقداماتی است که با تلاش دولت محقق شد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افزایش حق‌آبه دشت ورامین از محل سد ماملو و توزیع عادلانه آب و تکمیل شدن پروژه فاز دوم انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران با سفر رئیس جمهور و بازدید از محل اجرای پروژه از دیگر مسائلی است که به تصویب رسید و به زودی شاهد افتتاح این طرح برای رفع مشکلات کم‌آبی بخش کشاورزی خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha