۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84977615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردستان: جهاد تبیین باید از مدارس آغاز شود

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: امروز جهاد تبیین باید از آموزش و پرورش و مدارس آغاز شود، شایسته است دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی آشنا شوند.

به گزارش ایرنا،سید محمدهادی احمدی طبا زواره روز پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش اردستان افزود:جهاد تبیین فقط به وقایع اخیر کشور اختصاص ندارد و در همه زمینه ها باید اجرا شود، دانش آموزان باید از پیشرفت های نظام اسلامی در چهل سال گذشته به ویژه در زمینه علمی و فن آوری های روز دنیاآشنا شوند.

وی اظهار کرد: مدیران و معلمان همانطور که‌ به ساخت و ساز مدرسه ها توجه دارند، در بحث آموزش دانش آموزان بیشتر فعال شوند.
فرماندار اردستان بیان کرد: در سال جاری موضوع برگزاری ۲ کنکور را داریم که لازم است کلاس های اضافی با حضور استادان برجسته استانی برگزار شود تا شهرستان به جایگاه قبلی خود برسد.
احمدی طبا بابیان اینکه نتیجه عملکرد مجموعه آموزش و پرورش در کنکور مشخص می شود،گفت:دانش آموزان اردستان در سال های گذشته رتبه های برتر کنکور را کسب می کردند در حالیکه طی سال های اخیربه دلایل مختلف از جمله غیر حضوری بودن مدرسه ها این رتبه‌ها کاهش یافته است.
احمدی طبا زواره افزود: معلمی رسته شغلی انبیاست، و معلم هدایت کننده دانش آموز است و در این راه باید بنیه فرهنگی ودینی دانش آموزان با بهره گیری از قرآن و توجه به فرهنگ اسلامی تقویت شود.
وی اظهار کرد: مصوبه های شورای آموزش و پرورش لازم الاجراست و باید اجرایی شود.

اغلب مدرسه های شهرستان تخریبی هستند

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان گفت: تعداد زیادی از واحدهای آموزشی منطقه عمر بالای ۵۰ سال دارند که‌باید تخریب و بازسازی شوند.
احمد خاکسار مهابادی افزود: تلاش داریم با کمک افراد نیکوکار و انجمن خیران مدرسه ساز، این واحد های فرسوده بازسازی شود.
وی اظهار کرد: با هماهنگی اداره راه و شهرسازی و مساعدت اداره ثبت اسناد و املاک اردستان، یک پلاک ثبتی زمین در شهرک امام حسن مجتبی (ع) اردستان به این مدیریت واگذار شده، مدرسه مالکی مهاباد نیزدر برنامه بازساری است که قرار بود ساخت آن ها با کمک بنیاد برکت آغاز شود که‌ هنوز این بنیاد موافقت نکرده است.
مدیریت آموزش و پرورش اردستان ۴۸۵ نفر کادر آموزشی شاغل، ۷۰ واحد آموزشی و ۴هزار و ۳۹۵ نفر دانش آموزدارد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۳ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha