۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 84977585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«خانه برنارد آلبا» و پرفورمنس «فاطمه» در تهران اجرا می‌شوند

تهران- ایرنا- نمایش‌های «خانه برنارد آلبا» نوشته فدریوکو گارسیا لورکا و کارگردانی آرش امیری در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر و لکچر پرفورمنس «فاطمه» به نویسندگی و کارگردانی مریم شعبانی ویژه بانوان در تالار سوره حوزه هنری اجرا می‌شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، «خانه برنارد آلبا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا و دراماتورژی نادر نادرپور عنوان تازه‌ترین نمایش تالار چهارسو تئاترشهر است که از امروز( پنجشنبه،اول دی) به کارگردانی آرش امیری و تهیه‌کنندگی سمیرا کریمی و آرش امیری روی صحنه می‌رود.

آویشن صادقی، سوگند صادقی، پگاه الله وردی، سونیا معبودی، فاطیما راد، اسما حسینی، سها داداشی، فروغ فرزین‌فر، یگانه ملک محمدی، فرنوش روشنی و فرخنده درخشان بازیگران این نمایش هستند.

علی کشت کار، آراد خمکار و علیرضا محمودنژاد دستیاران کارگردان، آرش امیری مدیر صحنه، حسین عابدین و سمیرا کریمی مجریان طرح، فاطیما راد طراح گریم، حسین عابدین طراح صحنه، سمیرا کریمی طراح لباس، امیر شاهد عکاس، محمدرضا کشاورز نوازنده، حسین عابدین طراح پوستر نیز دیگر عوامل نمایش «خانه برنارد آلبا» را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: «بعد از مرگ پدر همه چیز عوض می‌شه. هشت سال زمان کمی نیست. کم کم قراره طوفانی بشه.»

نمایش «خانه برنارد آلبا» از تاریخ یاد شده هر روز ساعت ۲۰ با مدت زمان ۶۵ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در تالار چهارسو تئاترشهر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. همزمان با اجرای این اثر، نمایش «هفت پیکر» به کارگردانی آرش شیخی نیز ساعت ۱۸ در همین تالار میزبان علاقه‌مندان است.

«خانه برنارد آلبا» و پرفورمنس «فاطمه» در تهران اجرا می‌شوند

اجرای لکچر پرفورمنس «فاطمه» در تالار سوره

نمایش خطابه اجرا (لکچر پرفورمنس) «فاطمه» برداشتی از زندگی حضرت فاطمه(س) به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم شعبانی از سوم تا ۱۸ دی ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری به روی صحنه خواهد رفت.

براساس گزارش روابط عمومی حوزه هنری، لکچر پرفورمنس «فاطمه» نمایشی است که با تلاش گروهی ۷۰ نفره متشکل از بانوان هنرمند تئاتر طراحی و تولید شده است. گروه هنر مقدس که تولیدکننده این نمایش است تنها میزبان بانوان علاقه‌مند به تماشای اثر هستند و نمایش ویژه بانوان تولید و اجرا می‌شود.

محدثه جوادی، فاطمه مرادی، فاطمه نوری شکری و فاطمه مسعودیان از جمله بازیگران اصلی این نمایش هستند.

در این نمایش دختری به نام فاطمه از آسمان به زمین می‌آید تا زمین را از تاریکی‌ها نجات بخشد. لوسیفر برای سد کردن راه او لشکرکشی می‌کند و فاطمه در این مسیر با اتفاقاتی روبه رو می‌شود.

«خانه برنارد آلبا» و پرفورمنس «فاطمه» در تهران اجرا می‌شوند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha