۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84977103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل مصلی کاشان نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

کاشان - ایرنا- مدیر اجرایی ساخت مصلی کاشان گفت:تا کنون ۸۸ درصد از ساخت مرحله نخست مصلی کاشان با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع دولتی و کمک های مردمی اجرا شده و تکمیل ۲ مرحله دیگر آن نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

رضا کاظمی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:زمین مصلی کاشان در مجموع ۱۸۴ هزار متر مساحت داشته اما سازه خود مصلی در مرحله نخست شامل شبستان،بالکن و گنبد و بارگاه است که ۱۸ هزار متر زیربنا دارد و عملیات اجرایی ساخت این مصلی سال ۱۳۸۸ آغاز شد.

مدیر اجرایی ساخت مصلی کاشان بیان کرد:برای تامین تاسیسات گرمایشی و سرمایشی مصلی نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار و برای تکمیل گنبد مصلی هم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و ۶۰ میلیارد تومان هم برای تکمیل اطراف و خود مصلی مثل شبستان و رواق ها مورد نیاز است.

کاظمی افزود:مرحله نخست مصلی شامل زیربالکن و بالکن با زیربنای پنج هزار متر مربع برای برگزاری نماز بود و ادامه آن هم در مرحله دوم تعریف شده که در این مرحله پنج هزار متر در طبقه دوم ایجاد شده و در حال تکمیل است و در مرحله سوم مقرر شد ۲ حوزه علمیه خواهران و برادران ، یک سالن آمفی تئاتر،کتابخانه ملی شهر و مهمانسراهای اسلامی احداث شود.

وی اظهار کرد:اگر مبلغ یکصد میلیارد تومان اعتبار تامین شود در مدت کمتر از ۲ سال این مصلی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha