کاهش بروکراسی اداری افزایش رضایتمندی عمومی را به دنبال دارد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: کاهش بروکراسی و فرآیند اداری و بانکی افزایش رضایتمندی عمومی را به دنبال دارد.

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز چهارشنبه در حاشیه نشست ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران، افزود: لازم است مسیر مراجعات مردم به ادارات دولتی و انجام امور اداری تسهیل شود.

وی اظهارداشت: باید گلوگاه‌های اداری که منجر به شکایت مردم است، شناسایی شود تا از حضور مردم در محاکم قضایی و انجام فرآیند دیوان سالاری اداری کاسته شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: مشکلات مردم در ملاقات‌های مردمی با حضور مدیران ارزیابی می‌شود و در این راستا همه مدیران مکلف به بررسی و پاسخگویی به مشکلات هستند.

مخلص الائمه تاکید کرد: همه مدیران باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.

استاندار مرکزی گفت: بررسی درخواست مردمی در حوزه بنیاد مسکن، طرح هادی روستایی، مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی از جمله مواردی بود که در ملاقات مردمی با استاندار مطرح و درخواست مراجعان با حضور کارشناسان مربوطه بررسی شد.

مخلص الائمه در ادامه افزود: امروز همچنین نشست رسیدگی به رفع اختلافات دستگاه‌های اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: پرونده دستگاه‌های اجرایی شامل آب و فاضلاب، شهرداری، شرکت توزیع برق و مسکن و شهرسازی در این جلسه با هدف رفع اختلاف دوایر دولتی مورد ارزیابی قرار گرفت.

یکی از برنامه‌های استاندار مرکزی پاسخگویی مسئولانه با حفظ تکریم ارباب رجوع است که در این راستا دفتر بازرسی به شکایات، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مرکزی به عنوان متولی برگزاری دیدارهای چهره به چهره استاندار با مردم بسترهای لازم برای تحقق این امر را فراهم می‌کند.

همچنین سامانه ارتباطی "سامد" با شماره ۱۱۱ بستری است که مردم می‌توانند با برقراری تماس تلفنی به بیان مسائل و مشکلات و نکته نظرات خود بپردازند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha